Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Vi ser oss nødt til å arrangere bursdag på lekeland pga flytting.. Har ikke tid, overskudd eller mulighet til å arrangere hjemme eller i alternativt lokale (barnehagen). Tenker derfor å bite i det sure eplet og arrangere bursdag på leos lekeland.. Er i prinsippet i mot slike bursdager, men innser at det er det beste og enkleste for oss i akkurat den situasjonen vi er i... Så - ser på nettsiden deres at det er mulig å bestille inngang og servering enten på samme tidspunkt eller to forskjellige.. Men ingen av dem er jo spesielt gode, det blir jo stress å komme kl 17.00 og ha servering klokken 17.00, og like dumt er det jo å komme klokken 17.30 og ha servering klokken 18.30 - ser for meg at det blir dårlig tid da? Bursdagen varer til klokken 19... Noen som har arrangert bursdag der og har synspunkter på hva som er best?? Anonymous poster hash: 010c3...c0c
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Du må la barna leke før de spiser ellers så mister de vestene sine. Tro meg, det er ikke lett å holde styr på 20 barn uten vester.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Har dere tenkt til å ha det på en hverdag og hvor gammelt er barnet? Anonymous poster hash: 1d8b0...d32
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Har dere tenkt til å ha det på en hverdag og hvor gammelt er barnet? Anonymous poster hash: 1d8b0...d32 Tenkte å ha det på en hverdag, barnet blir 6 år.. Anonymous poster hash: 010c3...c0c
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Har ikke arrangert bursdag det, men har fulgt barnet mitt i bursdag der noen ganger. Mest praktisk med mat helt i begynnelsen av selskapet. Når barna først begynner å løpe rundt er det bare masete om man skal samle dem sammen igjen for mat. Spis først, lek etterpå! Anonymous poster hash: 4d742...d3f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Hæ? De må leke først ellers mister de vestene? Det problemet kjenner iallfall ikke jeg til. Jeg ville hatt oppmøte og servering til samme tidspunkt, for det blir aldri helt samtidig uansett. Vi hadde oppmøte kl. 17 og servering kl. 17. Bursdagsgjestene strømmet inn fra rundt 10-15 min før og begynte da å leke. Rundt 17.15 begynte buradagsvertene å samle inn barna og servering ble da rundt 17.30. Ikke noe stress for noen. Og alle hadde vestene på, både de som rakk å leke før maten og de som ikke rakk det. Anonymous poster hash: 314d9...829
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Hæ? De må leke først ellers mister de vestene? Det problemet kjenner iallfall ikke jeg til. Jeg ville hatt oppmøte og servering til samme tidspunkt, for det blir aldri helt samtidig uansett. Vi hadde oppmøte kl. 17 og servering kl. 17. Bursdagsgjestene strømmet inn fra rundt 10-15 min før og begynte da å leke. Rundt 17.15 begynte buradagsvertene å samle inn barna og servering ble da rundt 17.30. Ikke noe stress for noen. Og alle hadde vestene på, både de som rakk å leke før maten og de som ikke rakk det. Anonymous poster hash: 314d9...829 Tenker vel også at det er greiest om man begynner spisinga med en gang så er man "ferdig" med det og ungene kan leke fritt etterpå... Satser på den varianten tror jeg, det blir for kort tid med spising mellom 18.30-1900... Takk for innspill! Anonymous poster hash: 010c3...c0c
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 De fleste barn er vel sultne ved 17-tiden, så jeg ville tatt spising da. Ellers bør det opplyses om at det ikke blir mat sent så barna kan spise hjemme før de kommer. Men det blir nok hektisk for mange. Siden det er et opplegg de tilbyr, så fungerer det nok bra med inngang og spising samtidig :-) Anonymous poster hash: 9015d...c86
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Definitivt best å la de spise først, før de blir altfor oppkavet av leken. Hadde da valgt å sette start selskap kl 17, og servere med en gang barna kom. Det er egne bursdagsverter som tar seg av alt av severing og styr. Ut over det synes jeg Leos har kjip og usunn mat, altfor unge og uerfarne folk som jobber der, det er klissete på gulvet av alt brus/slushsølet, skitne toalett og det er skikkelig samlebåndsbusdag. Men ungene elsker det da. Anonymous poster hash: cbd68...0ec
Tired mama Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 Hadde lagt det til en helg tror jeg. Hverdager er stress. Men ellers veldig behagelig å feire der. De som jobber der tar mesteparten av ansvaret.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #11 Skrevet 19. juni 2014 Hadde lagt det til en helg tror jeg. Hverdager er stress. Men ellers veldig behagelig å feire der. De som jobber der tar mesteparten av ansvaret. Her i byen er det iallfall færre unger på lekeland på ettermiddagene midt i uka enn på lørdag/søndag kl. 12, sånn sett syns jeg det er best å ha feiringa på en ukedag. I tillegg kan det være en del som har andre planer i helgene, reiser på hytta o.l. og da kan en ende opp med at mange av gjestene melder avbud. Anonymous poster hash: 314d9...829
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå