Gå til innhold

Har mannen din sterke armer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

❤️

 

Anonymous poster hash: bd2fb...8d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Han kan smadre en flue med bare lillefingen!

Skrevet

Har ikke smakt...



Anonymous poster hash: 621da...92b
Skrevet

Veldig store og sterke :)

Skrevet

Ja, han er veldig sterk.

 

Ikke helsestudiosterk, men lever et aktivt liv med en veldig fysisk jobb sterk.



Anonymous poster hash: 87d1d...e51
Skrevet

Nope, men sterkere enn meg.



Anonymous poster hash: 839c1...8b4
Skrevet

Mannen min hadde det. Flott og sterk. Viste seg å være lystløgner og utro på alle måter, så armene er ikke det viktigste ved en mann i mine øyne.

Skrevet

Ja :D

Skrevet

JA! Elsker armene og brystkassen til mannen min:)



Anonymous poster hash: cd031...991
Skrevet

JA :D irriterer meg grønn når han har skrudd igjen flasker...

Skrevet

Ja, de er sterke og fine. Trener de hver dag i en fysisk jobb, så de er ikke helsestudio-sterke, heldigvis:)

 

Anonymous poster hash: ae767...d63

Skrevet

Ja, de er veltrente og sterke:)

 

Anonymous poster hash: b9202...c42

Skrevet

Mannen min er tynn og svak og litt feig men han er også intelligent, omsorgsfull og morsom.. ;-)

 

Anonymous poster hash: eb0e6...5e0

Skrevet

Ja, min mann er veldig sterk i armene med tanke på hvilken kronisk sykdom han sliter med. Han er nok egentlig ekstremt sterk til å ha hatt denne sykdommen i så mange år. 



Anonymous poster hash: c0413...f14
Skrevet

Vel.. hehe mannen min har veldig tynne armer. Med fy å sterk han er :-)

 

Anonymous poster hash: d49c1...0be

Skrevet

JA :D irriterer meg grønn når han har skrudd igjen flasker...

Samme her! ;)

Skrevet

Ja både store og sterke, ikke alltid gøy når man skal skru opp ting han har skrudd igjen :-) 

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jupp, en skikkelig bamsekar! ;)

Skrevet

Ja det har han. Trent styrke i alle år. Store fine muskler og flott brystkasse.

 

Anonymous poster hash: 65ba4...054

Skrevet

Han han fått sterke armer. Han har blitt treningsnarkoman, så har blitt mer muskler der også.

 

Anonymous poster hash: 107cc...b8f

Skrevet

Yes, men elskeren min har enda sterkere armer.

 

Anonymous poster hash: c7beb...509

Skrevet

Jepp. Kraftige og sterke armer. Bamse. Love it!! "Drukner" i armene hans...:)

 

Anonymous poster hash: 65feb...d84

Skrevet

Ja, det har han! Han kan nesten kaste rundt på meg som han gjør med barna :P Vet ikke ordet av det før jeg plutselig er i taket :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...