Von Hertelhofen Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Jepp. Han kan smadre en flue med bare lillefingen!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Har ikke smakt... Anonymous poster hash: 621da...92b
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Ja, han er veldig sterk. Ikke helsestudiosterk, men lever et aktivt liv med en veldig fysisk jobb sterk. Anonymous poster hash: 87d1d...e51
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Nope, men sterkere enn meg. Anonymous poster hash: 839c1...8b4
Giss Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Mannen min hadde det. Flott og sterk. Viste seg å være lystløgner og utro på alle måter, så armene er ikke det viktigste ved en mann i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 JA! Elsker armene og brystkassen til mannen min:) Anonymous poster hash: cd031...991
Nettie+jentungen Skrevet 19. juni 2014 #11 Skrevet 19. juni 2014 JA irriterer meg grønn når han har skrudd igjen flasker...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #12 Skrevet 19. juni 2014 Ja, de er sterke og fine. Trener de hver dag i en fysisk jobb, så de er ikke helsestudio-sterke, heldigvis:) Anonymous poster hash: ae767...d63
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #13 Skrevet 19. juni 2014 Ja, de er veltrente og sterke:) Anonymous poster hash: b9202...c42
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #14 Skrevet 19. juni 2014 Mannen min er tynn og svak og litt feig men han er også intelligent, omsorgsfull og morsom.. ;-) Anonymous poster hash: eb0e6...5e0
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #15 Skrevet 19. juni 2014 Ja, min mann er veldig sterk i armene med tanke på hvilken kronisk sykdom han sliter med. Han er nok egentlig ekstremt sterk til å ha hatt denne sykdommen i så mange år. Anonymous poster hash: c0413...f14
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #16 Skrevet 19. juni 2014 Vel.. hehe mannen min har veldig tynne armer. Med fy å sterk han er :-) Anonymous poster hash: d49c1...0be
Kanutten83 Skrevet 19. juni 2014 #17 Skrevet 19. juni 2014 JA irriterer meg grønn når han har skrudd igjen flasker... Samme her!
lykkeliiten Skrevet 19. juni 2014 #18 Skrevet 19. juni 2014 Ja både store og sterke, ikke alltid gøy når man skal skru opp ting han har skrudd igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #20 Skrevet 19. juni 2014 Ja det har han. Trent styrke i alle år. Store fine muskler og flott brystkasse. Anonymous poster hash: 65ba4...054
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #22 Skrevet 19. juni 2014 Han han fått sterke armer. Han har blitt treningsnarkoman, så har blitt mer muskler der også. Anonymous poster hash: 107cc...b8f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #23 Skrevet 19. juni 2014 Yes, men elskeren min har enda sterkere armer. Anonymous poster hash: c7beb...509
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #24 Skrevet 19. juni 2014 Jepp. Kraftige og sterke armer. Bamse. Love it!! "Drukner" i armene hans... Anonymous poster hash: 65feb...d84
stratosku Skrevet 19. juni 2014 #25 Skrevet 19. juni 2014 Ja, det har han! Han kan nesten kaste rundt på meg som han gjør med barna Vet ikke ordet av det før jeg plutselig er i taket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå