Gå til innhold

Lagersalg hos Ugly Childrens Clothing


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå fått sikret meg MASSE fint til 70% avslag! Masse fint til barna og mange gaver!

Sååå fornøyd :-D

De har salg på nettsiden og i et lokale i Oslo :-)

 

Dagens tips fra meg ;)

 

Anonymous poster hash: b565e...5e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du link?

 

Jeg finner ikke nettbutikken deres, bare mange andre nettbutikker som fører merket

 

Anonymous poster hash: 1003f...f26

Skrevet

Jeg fant ikke noe lagersalg på nettsiden deres.. 



Anonymous poster hash: d90f1...158
Skrevet

Finner ikke noen nettbutikk jeg?



Anonymous poster hash: e4fbb...607
Skrevet

www.uglycc.com men mulig de har stor pågang nå så man ikke kommer inn på siden?

 

Anonymous poster hash: b565e...5e8

Skrevet

Ser nå at den er midlertidig stengt, har kræsjet pga stor pågang. Salget er på den vanlige siden. Hvis du ser prisene under hvert plagg så er de mye lavere enn før :)

 

Anonymous poster hash: b565e...5e8

Skrevet

Må ha et brukernavn og passord, men går ikke an å opprette det?

 

Merkelig.

 

Anonymous poster hash: 1003f...f26

Skrevet

Er det de som bla har hatt klær i mønsteret til den gamle melkekartongen? 

Skrevet

Ja :) og masse fine ullklær i Marius-mønster

 

Anonymous poster hash: b565e...5e8

Skrevet

Marius-biten tar svigermor seg av. Og vel så det. Men vil ha melkepakkebody =) 

Skrevet

Kommer ikke inn uten brukernavn og passord.

 

 

Anonymous poster hash: d11bb...834

Skrevet

Kom inn, men er jo bare tull på hele siden, kommer opp feilmeldinger og umulig å gjøre kjøp eller søke. Og jeg ser hele milk-kolleksjonen er på salg :-o 

Skrevet

Jeg har kjøpt masse fra Milk-kolleksjonen :) så morsomme og søte ting! Fikk blant annet Milk beach sett til 100kr (skjorte og shorts) og bodyene til 50kr stk! Håper de får opp siden igjen for da tenker jeg å bestille enda mer!

 

Anonymous poster hash: b565e...5e8

Skrevet

Ååååå, siden klikkeeeeer

 

Anonymous poster hash: 0ecfc...c65

Skrevet

Kommer det ordrebekreftelse med en gang på Mail? Usikker på om bestillingen kom gjennom eller ikke...

Skrevet

Ja, jeg fikk ordrebekreftelse ganske fort etter bestilling. Ble rosa marius cardiganer på storesøster og lillesøster i magen, heldress i rosa marius til storsøster, rosa nattiser på begge og bodyer til lillesøster fra milk-kolleksjonen. Og tilslutt en drikkeflaske til storebror (For stor for alt annet.. :( ) Veldig happy!! Håper bare vi får alt i pakken, sto i ordrebekreftlsen at det kunne bli endringer om det var tomt på lager... :S

Skrevet

Tilsvarer 12-24 mnd ca str 86? Noen som vet?

 

Anonymous poster hash: f6f28...38d

Skrevet

Hurra, kom igjennom til slutt og fikk masse fint som jeg håper vil passe gutten min til vinteren :)

 

Anonymous poster hash: 0ecfc...c65

Skrevet

Takk:) Kjøpte masse fint.



Anonymous poster hash: cf86b...d1a
Skrevet

Pokker der svidde jeg av 1000kr

 

Anonymous poster hash: eeb8d...4b3

Skrevet

Men dere her inne hae tatt alle blå Marius genserene!!! Ble en rød en på gutten min da

 

Anonymous poster hash: eeb8d...4b3

Skrevet

Noen som vet hvordan ulla er på str? Tenker på activist baselayer?

Skrevet

Noen som vet hvordan ulla er på str? Tenker på activist baselayer?

Jeg synes de er litt store i størrelsen, men bretter bare litt opp ;)

Skrevet

Bestilte i dag tidlig for 500 kr - og fraktfri levering:

 

2 Activist ullgensere

1 activist ullongs

4 stk ulltruser

1 rød "Sporty" Shorts

1 brå "sporty" shorts

 

 

 

 



Anonymous poster hash: b28eb...1ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...