Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Jeg har nå fått sikret meg MASSE fint til 70% avslag! Masse fint til barna og mange gaver! Sååå fornøyd :-D De har salg på nettsiden og i et lokale i Oslo :-) Dagens tips fra meg Anonymous poster hash: b565e...5e8
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Har du link? Jeg finner ikke nettbutikken deres, bare mange andre nettbutikker som fører merket Anonymous poster hash: 1003f...f26
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Jeg fant ikke noe lagersalg på nettsiden deres.. Anonymous poster hash: d90f1...158
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Finner ikke noen nettbutikk jeg? Anonymous poster hash: e4fbb...607
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 www.uglycc.com men mulig de har stor pågang nå så man ikke kommer inn på siden? Anonymous poster hash: b565e...5e8
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Ser nå at den er midlertidig stengt, har kræsjet pga stor pågang. Salget er på den vanlige siden. Hvis du ser prisene under hvert plagg så er de mye lavere enn før Anonymous poster hash: b565e...5e8
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Må ha et brukernavn og passord, men går ikke an å opprette det? Merkelig. Anonymous poster hash: 1003f...f26
PrinsesseHengepupp Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Er det de som bla har hatt klær i mønsteret til den gamle melkekartongen?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Ja og masse fine ullklær i Marius-mønster Anonymous poster hash: b565e...5e8
PrinsesseHengepupp Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 Marius-biten tar svigermor seg av. Og vel så det. Men vil ha melkepakkebody =)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #11 Skrevet 19. juni 2014 Kommer ikke inn uten brukernavn og passord. Anonymous poster hash: d11bb...834
PrinsesseHengepupp Skrevet 19. juni 2014 #12 Skrevet 19. juni 2014 Kom inn, men er jo bare tull på hele siden, kommer opp feilmeldinger og umulig å gjøre kjøp eller søke. Og jeg ser hele milk-kolleksjonen er på salg :-o
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #13 Skrevet 19. juni 2014 Jeg har kjøpt masse fra Milk-kolleksjonen så morsomme og søte ting! Fikk blant annet Milk beach sett til 100kr (skjorte og shorts) og bodyene til 50kr stk! Håper de får opp siden igjen for da tenker jeg å bestille enda mer! Anonymous poster hash: b565e...5e8
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #14 Skrevet 19. juni 2014 Ååååå, siden klikkeeeeer Anonymous poster hash: 0ecfc...c65
*Miss Flua* Skrevet 19. juni 2014 #15 Skrevet 19. juni 2014 Kommer det ordrebekreftelse med en gang på Mail? Usikker på om bestillingen kom gjennom eller ikke...
Mamma Mim Skrevet 19. juni 2014 #16 Skrevet 19. juni 2014 Ja, jeg fikk ordrebekreftelse ganske fort etter bestilling. Ble rosa marius cardiganer på storesøster og lillesøster i magen, heldress i rosa marius til storsøster, rosa nattiser på begge og bodyer til lillesøster fra milk-kolleksjonen. Og tilslutt en drikkeflaske til storebror (For stor for alt annet.. ) Veldig happy!! Håper bare vi får alt i pakken, sto i ordrebekreftlsen at det kunne bli endringer om det var tomt på lager... :S
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #17 Skrevet 19. juni 2014 Tilsvarer 12-24 mnd ca str 86? Noen som vet? Anonymous poster hash: f6f28...38d
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #18 Skrevet 19. juni 2014 Hurra, kom igjennom til slutt og fikk masse fint som jeg håper vil passe gutten min til vinteren Anonymous poster hash: 0ecfc...c65
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #19 Skrevet 19. juni 2014 Takk:) Kjøpte masse fint. Anonymous poster hash: cf86b...d1a
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #21 Skrevet 19. juni 2014 Pokker der svidde jeg av 1000kr Anonymous poster hash: eeb8d...4b3
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #22 Skrevet 19. juni 2014 Men dere her inne hae tatt alle blå Marius genserene!!! Ble en rød en på gutten min da Anonymous poster hash: eeb8d...4b3
Mamma Mim Skrevet 19. juni 2014 #23 Skrevet 19. juni 2014 Noen som vet hvordan ulla er på str? Tenker på activist baselayer?
piranha Skrevet 19. juni 2014 #24 Skrevet 19. juni 2014 Noen som vet hvordan ulla er på str? Tenker på activist baselayer? Jeg synes de er litt store i størrelsen, men bretter bare litt opp
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #25 Skrevet 19. juni 2014 Bestilte i dag tidlig for 500 kr - og fraktfri levering: 2 Activist ullgensere 1 activist ullongs 4 stk ulltruser 1 rød "Sporty" Shorts 1 brå "sporty" shorts Anonymous poster hash: b28eb...1ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå