Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Jeg tok en test igår altfor tidlig men er bare så spent. Litt tidlig etter 8 dager. Meeen noe rart som skjedde. Først var det helt blenda blankt. Ikke kontrollstreken kom opp engang. Jeg tenkte at det må være en feil med testen!! Så pakka i den vekk. Kastet den heldigvis ikke. Kikka på den etter noen timer og der var en svært svak kontrollstrek. Den ble kraftigere etterhvert. Nå ser jeg på testen igjen og kontrollstreken er veldig synlig og der kan jeg også se en veldig veldig svak strek. Kan jeg være gravid eller er det bare tullestreker som kommer opp der??? Anonymous poster hash: 0bc9c...30e
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Hvilken test er dette? Ville ha sett på den som ugyldig. Ta en ny en Anonymous poster hash: 8378c...8d4
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Streker som kommer etter den tiden som står i bruksanvisningen (vanligvis 5-10 min) er ugyldige. Når kontrollstrek ikke kommer opp er den ødelagt. Anonymous poster hash: d9bc9...e77
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 rfsu sin graviditetstest. Det står at man skal lese av innen 30 min. Kontrollstreken kom opp etter lenger tid men den var veldig svak da og ble synligere og synligere og så ble en svak strek synlig. Rare greier. Skal ta en ny test om noen dager jeg :-) Anonymous poster hash: 0bc9c...30e
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Det kan komme streker/skyggestreker etter en stund fordi den har ligget våt så lenge, da ser du fargestoffet.. Om ikke kontrollstreken kom opp er den ødelagt og jeg ville ikke tenkt mer på den. Vent til dagen du forventer mens og ta en digital test. Anonymous poster hash: f4e5e...593
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå