Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Har noen spørsmål til dere og håper dere tar dere tid til å svare :-) Hvordan oppdaget du det? Hvordan fikk du diagnosen? Og hvordan er hverdagen for deg? Anonymous poster hash: 0fcb8...cd5
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Ingen som vil fortelle? Anonymous poster hash: 0fcb8...cd5
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Hatt mye smerte som forflyttet seg, mye sliten og diffuse vonter. Hadde lavt stoffskifte så trodde plagene var pga det lenge, for smertene har vært der i over 10 år. Ble sendt til en rematolog og fikk utslag på alle trigger punktene. Har også irritert tarm og eksem. Henger ofte sammen. Var fysioterapeut som sa jeg burde sjekkes av en rematolog. Noen dager er bra, andre hovner jeg opp og er stiv i kroppen. Mye smerter i perioder. Anonymous poster hash: bea13...049
Twiiie Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Har siden jeg gikk på videregående såvet mye og ikke orket å være med på så mye, jeg var gjerne den som gikk hjem fra festen først, når jeg først var på fest. Da jeg var lærling, kom plagene mere etterhvert. Mye verking i ledd, trøtt og sliten. Influensa verking og støl, stort sett hele tiden. Men jeg var heletiden bevist på at det kunne være FM da min mamma og bestefar også har diagnosen. Fikk legen min til å henvise meg til utredning og rematolog, ventet ett år på time. Fikk konstatert at det var FM jeg har, og det lettet skuldrene mine mye. Har heldigvis en jobb som passer meg, dagene er ulike, mange gode og noen dårlige, men setter somregel på meg ett smil Jeg har aldri hatt medisiner da jeg har syntes jeg har klart meg fint uten og ikke ville ha pga vektøkning, som er bivirkning på de fleste. Begynte på noen for ett års tid siden, men dem måtte jeg slutte med da jeg ble gravid
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Tusen takk dere som tok dere tid til å svare :-) Hører gjerne fleres erfaringer! Anonymous poster hash: 0fcb8...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå