Gå til innhold

Visning i går, ikke kommet bud enda...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter i spenning! Når er det vanlig at første bud kommer? Ventetiden er laaaang, spesielt når jeg er hjemme med sykt barn i tillegg. Hadde vært bedre å vært på jobb i dag tror jeg.

Anonymous poster hash: 907e6...792

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rundt 11:30-45

Anonymous poster hash: 6507e...e92
Skrevet

Vanskelig å si, du. Ikke sikkert at det kommer bud i det hele tatt

Anonymous poster hash: 6326e...352
Skrevet

Første bud er kommet. Det er noe under prisantydning, men megler tror flere vil kaste seg på.

Skrevet

Lykke til! :) Bor du i by?

Anonymous poster hash: b6930...270
Skrevet

Haha! Ikke si noe Hi, disse hønnene klarer å finne linken til boligen bare du sier hvilken by den ligger i, hehehe

Skrevet

Haha! Ikke si noe Hi, disse hønnene klarer å finne linken til boligen bare du sier hvilken by den ligger i, hehehe

Ja, jeg følgte med på den tråden i går. Skal ikke gå i samme fellen, men tror ikke denne boligen havner i avisa heller. Dette er nok en gjennomsnittlig bolig ;)

Skrevet

Ååånei, det var virkelig ikke meningen å "stalke" HI :D Jeg var bare nysgjerrig ;) Vi skal selge vår bolig neste uke, og er redd markedet er labert nå rett før ferien?? 

Har det kommet noen flere bud, HI? :)

Skrevet

Jeg har solgt. Det ble prisantydning og jeg kjenner jeg er litt skuffet. Men markedet er ikke helt bra og megler mente det var bra. Vi vurderte å avvise og vente til etter sommeren men da vet vi ikke hva som skjer.

Det var en budrunde og var flere som var på visning. Boligen er strøken og flott, så markedet ville ikke gå høyere.

Boligen ligger i et barnevennlig område i en av de største byene ;)

Skrevet

Skjønner at det er litt kjedelig at budrunden ikke tok helt av. Men heldigvis fikk dere i hvert fall solgt til prisantydning :) Vi skal også selge en strøken bolig i en større by, så får bare krysse fingrene. 

Skrevet

Skjønner at det er litt kjedelig at budrunden ikke tok helt av. Men heldigvis fikk dere i hvert fall solgt til prisantydning :) Vi skal også selge en strøken bolig i en større by, så får bare krysse fingrene.

Lykke til! Får håpe dere har litt mer flaks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...