Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Fikk brev i posten igår om at Aap blir forlenget til neste år. Ikke vært på noen møte, ingenting. Er dette vanlig? Anonymous poster hash: 27cab...85e
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Jeg var på møte, men tok selv kontakt med nav da det nærmet seg forlengelse. Fikk beskjed om å skaffe ny legeerklæring. Ble kalt inn til møte etter det der vi forlenget aktivitetsplanen. Kan det hende legen din har sendt inn ny erklæring og nav ikke så behov for nytt møte? Uansett må du vel forlenge aktivitetsplanen. Anonymous poster hash: 385bd...734
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Jepp Mulig det Bare pass på at aktivitetsplanen blir oppdatert Anonymous poster hash: 9ebfb...054
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Jeg var på møte, men tok selv kontakt med nav da det nærmet seg forlengelse. Fikk beskjed om å skaffe ny legeerklæring. Ble kalt inn til møte etter det der vi forlenget aktivitetsplanen. Kan det hende legen din har sendt inn ny erklæring og nav ikke så behov for nytt møte? Uansett må du vel forlenge aktivitetsplanen.Anonymous poster hash: 385bd...734 Jeg går til behandling hos psykolog for en del angst problemer. Tabletter funket ikke, så nylig startet vi med kognitiv terapi. Under behandlingen flyttet jeg til ny kommune, hvor jeg fikk ny saksbehandler. Ringte selv og snakket med henne, og hun sa at det skulle bli møte. Og jeg ventet og ventet, og fikk brev om at Aap ble forlenget. I den står det det samme som i førrige. Anonymous poster hash: 27cab...85e
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Jeg var på møte, men tok selv kontakt med nav da det nærmet seg forlengelse. Fikk beskjed om å skaffe ny legeerklæring. Ble kalt inn til møte etter det der vi forlenget aktivitetsplanen. Kan det hende legen din har sendt inn ny erklæring og nav ikke så behov for nytt møte? Uansett må du vel forlenge aktivitetsplanen.Anonymous poster hash: 385bd...734 Jeg går til behandling hos psykolog for en del angst problemer. Tabletter funket ikke, så nylig startet vi med kognitiv terapi. Under behandlingen flyttet jeg til ny kommune, hvor jeg fikk ny saksbehandler. Ringte selv og snakket med henne, og hun sa at det skulle bli møte. Og jeg ventet og ventet, og fikk brev om at Aap ble forlenget. I den står det det samme som i førrige. Anonymous poster hash: 27cab...85e Tror jeg ville tatt kontakt med saksbehandleren og sjekket opp i det. Anonymous poster hash: 385bd...734
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Er nok ikke noe galt, men rart du ikke hadde noe møte. Jeg hadde et møte med min saksbehandler og fikk aap forlenget med halvannet år Anonymous poster hash: f5780...903
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Jeg hadde ikke noen møte.... Er det ikke Navs ansvar å kalle inn til møte da? Ikke mitt ansvar? Aktivitetsplanen er jo som i fjor, er det mitt ansvar å oppdatere den da? Nå blir jeg helt forvirra Anonymous poster hash: dfb9b...9dd
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Jeg var på møte, men tok selv kontakt med nav da det nærmet seg forlengelse. Fikk beskjed om å skaffe ny legeerklæring. Ble kalt inn til møte etter det der vi forlenget aktivitetsplanen. Kan det hende legen din har sendt inn ny erklæring og nav ikke så behov for nytt møte? Uansett må du vel forlenge aktivitetsplanen.Anonymous poster hash: 385bd...734 Jeg går til behandling hos psykolog for en del angst problemer. Tabletter funket ikke, så nylig startet vi med kognitiv terapi. Under behandlingen flyttet jeg til ny kommune, hvor jeg fikk ny saksbehandler. Ringte selv og snakket med henne, og hun sa at det skulle bli møte. Og jeg ventet og ventet, og fikk brev om at Aap ble forlenget. I den står det det samme som i førrige. Anonymous poster hash: 27cab...85e Tror jeg ville tatt kontakt med saksbehandleren og sjekket opp i det. Anonymous poster hash: 385bd...734 Jeg har ringt mye til nav idet siste og jeg er litt lei, for å si det sånn. Jeg måtte ringe dem 10 ganger for at de skulle overføre min sak til den nye nav. Er det min jobb? Får vondt i magen hvis jeg må ringe igjen. Anonymous poster hash: 27cab...85e
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Jeg hadde ikke noen møte.... Er det ikke Navs ansvar å kalle inn til møte da? Ikke mitt ansvar? Aktivitetsplanen er jo som i fjor, er det mitt ansvar å oppdatere den da? Nå blir jeg helt forvirra Anonymous poster hash: dfb9b...9dd Ja det skjønner jeg godt Det er Nav sitt ansvar å innkalle til møte, men noen ganger forsvinner litt oversikten hos de tror jeg. Men nå har du ihvertfall fått din aap forlenget Send en mail og spør om møte for å høre ang aktiviteten din:) Anonymous poster hash: f5780...903
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 Det kan vre saksbehandleren automatisk har gjort det, da du ikke er på vei ut i jobb liksom? Hadde saksbehandleren visst at du aktivt søkte jobber kan det nok være at du hadde måtte i møte? De kan vel legge på et halvår i gangen? Går ut om under to uker da Anonymous poster hash: 17c5f...d00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå