Gå til innhold

Er jeg lat??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får mye pes fra familien om at jeg er blitt så lat og feit. De mener at jeg bør ta meg sammen, og komme meg i form. Jeg sover nok en del, 9-10 timer hver natt. Men jeg blir vekket av den lille mellom 3-4 ganger. Har vært hos legen og fikk bekreftet jernmagelanemi. Går på medisiner, men tror ikke de virker. Virker som kroppen er fysisk ødelagt, og jeg får så mye pes for det. Ingen som forstår. Nå har jeg bare sluttet med medisinene, og begynt å trene, men formen er blitt verre. Gitt opp på alt nå, og er ganske ødelagt psykisk også, etter all mobbingen fra familien.

Anonymous poster hash: a490c...be6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke slutte å ta jerntabletter! Om du er lat ut i fra hva du beskriver er vanskelig å ta stilling til

Anonymous poster hash: b00e4...112

Skrevet

Jo takk, vet hvordan du har det. 

Har selv jernanemi, du må ikke slutte på tablettene. Det tar tid. I mange tilfeller kan sprøyte eller intravinøst være til hjelp. Noe jeg skulle hatt, da jeg ikke er så flink med tablettene, men har ikke råd.

Er i trening 3 dager i uka, helt ødelagt på torsdager og fredager. 

Drit i familien din. Å ha en sykdom som ikke vises er i følge veldig mange å være lat. Drit i dem, og konsentrer deg om å bli frisk. Det tar tid, men det blir bedre. 

Anonymous poster hash: 917be...45a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...