Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 ...som "alle" smågutter kommer til å hete de neste årene? Ser ut for at vi endelig har funnet et vi kan like, men ser også at det har klatret voldsomt på statistikken de siste årene. Kjenner du mange små Ivergutter? Vi har tenkt Iver Lovin/Levin, Iver Mikal eller Iver Johan. Kom gjerne med flere forslag til kombinasjon :-) (Chrissander-typenavn er som dere kanskje forstår ikke aktuelt ;-) ) Anonymous poster hash: 4af92...e15
Puppen og lillemor Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Jeg kjenner en liten Iver, og har et inntrykk av at det stiger i popularitet! Hva med Karsten? (Selv om det også kanskje blir veldig populært de neste årene..)
Storebror & Lillebror Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Kjenner kun én Iver, det er en voksen mann. Synes navnet er finest alene.
sug lut Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Jeg kjenner tre Iver, en i sekstiåra, en i førtiåra og en på ett år. Drit i statistikken og bruk det du liker. Men ikke heng på et fryktelig mellomnavn, da! Det er flott aleine.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 I barnehagen vår er det fire små Ivere. I tillegg kjenner jeg seks andre med gutter som heter Iver, alle under seks år. Fint navn som jeg gjerne kunne brukt selv. Anonymous poster hash: 0f32a...e42
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Jeg kjenner bare en som heter Iver, og han er 15 år. Har selv barn på 3, 5 og 7 år og ingen i klassen/på avdelingene til barna heter det. Så her er det ikke et poppisnavn her ennå ihvertfall Ellers tenker jeg at Sondre, Jardar, Aksel og Håkon er fine navn Anonymous poster hash: 5a488...953
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Hva med Syver, Sigve, Eilert, Eilif, Jardar...? Anonymous poster hash: 0f32a...e42
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Æsj, kjenner selv ingen Iver (kjente en Iveranna da :-o ), så trodde vi var kommet over et litt mer ubrukt navn, helt til jeg sjekket statistikken. Må nok ha dobbelt navn, alle de andre (inkludert vi foreldre) har lange doble navn, så det blir stusselig med bare 4 bokstaver på atpåklatten. Desuten er Mikal, Johan og Lovin slektsnavn, derfor de vurderes, siden resten av bøttebaletten også har oppkallinger i en eller annen form. Anonymous poster hash: 4af92...e15
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Jeg synes Iver er så flott alene, at jeg synes det blir litt ødelagt av et mellomnavn Men min stemme går i såfall til Iver Mikal Anonymous poster hash: e72a9...139
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 Jeg kjenner to Iver, ene er 40 år og andre 15 år. Her jeg bor er det ikke et navn som er mye brukt enda ihvertfall, ingen i hverken barnehagen eller klassene til ungene (jeg har 4 barn så det er jo en del barn i miljøet rundt dem). Sikkert lokale forskjeller på dette, ikke sikkert det er så mye brukt akkurat der du bor selv om det stiger på statistikken... Synes absolutt det er finest alene da, liker ikke disse mellomnavnene. Anonymous poster hash: f1d5a...bd9
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #12 Skrevet 19. juni 2014 Bestefar het Iver og jeg har lagt merke til det er på vei tilbake igjen. Fint navn alene. Anonymous poster hash: e7ac6...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå