Gå til innhold

Kjære vene!! OS kommer den 20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utbetalingsdato på overgangsstønaden er den 20. hver måned så lenge den 20. ikke faller på en helligdage eller en lørdag/søndag!(og litt tidligere i desember)

Men ellers er Utbetalingsdato den 20 i måneden. Hva er poenget med å lage 10 nye tråder hver dag, dagene før den 20. i måneden og spørre om noen har mottat OS. Selvom noen andre har fått den betyr ikke at du har får den før! Hva med å sjekke kontoen sin et par ganger i løpet av dagen hvis det er så viktig?

Eller lager du/dere statistikk over hvem som får OS den 18,19 og 20.i måneden?

Just wondering

Anonymous poster hash: c6b99...4fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, det og disse skattetrådene er utrolig irriterende. Alt står jo på NAV og skatteetaten sine sider! Utbetalingen av OS ligger jo faktisk under mine utbetalinger på nav også når jeg tenker meg om, så ser ikke helt greia med å mase?

Anonymous poster hash: 76472...269
Skrevet

Jeg får 19.. og mange med dnb får 18..

Skrevet

Ja, har forstått at det er forskjell når folk får den. Noen får OS den 18, noen den 19 og noen den 20. Men skjønner ikke poenget med at det lages flere innlegg om dette fra den 18.hver måned.

Selvom en har fått OS på konto den 18 betyr ikke at andre også får den. Utbetalingsdato er den 20, dvs pengene skal være på konto den 20.i måneden.

Til og med jeg som ikke mottaros har fått dette med meg, at det varierer fra hvilke bank man har når man får pengene.

Sjekk heller konto eller mine utbetalinger på min sidemål NAV.no hvis man er så utålmodig;)

Skrevet

Det hjelper lite å sjekke mine sider på nav, for der står den klar til utbetaling ca en uke før 😉 jeg har forøvrig fått den i dag og har Storebrand...

Anonymous poster hash: b8b92...33a

Skrevet

Ja, har forstått at det er forskjell når folk får den. Noen får OS den 18, noen den 19 og noen den 20. Men skjønner ikke poenget med at det lages flere innlegg om dette fra den 18.hver måned.

Selvom en har fått OS på konto den 18 betyr ikke at andre også får den. Utbetalingsdato er den 20, dvs pengene skal være på konto den 20.i måneden.

Til og med jeg som ikke mottaros har fått dette med meg, at det varierer fra hvilke bank man har når man får pengene.

Sjekk heller konto eller mine utbetalinger på min sidemål NAV.no hvis man er så utålmodig;)

Det hjelper ikke å sjekke mine sider for der ligger uansett beløpet til utbetaling en yke i forveien. Og hvis noen virkelig venter på pengene, så kan det være en gladnyhet å høre om andre med samme bank har fått, for da er sjansen større for at man selv får samme dag. Jeg er enig i det at pengene ikke kommer noe før uansett hvor mye man maser, samme som at et forsinket fly ikke lander noe raskere av å skjelle ut dama som tar imot bagasjen, men det er greit å forhøre seg for å få en liten tanke Om når de kanskje kommer.

Skrevet

Haha. Det er mange som sitter og suger på labben her da vet du. 5 kr på konto og både sulten og tørst.

Anonymous poster hash: e493f...ef5

Skrevet

Haha. Det er mange som sitter og suger på labben her da vet du. 5 kr på konto og både sulten og tørst.

Det der syns jeg ikke du skal spøke med!

Enkelte har dessverre så dårlig råd at de kanskje ikke har råd til mat og andre nødvendige ting før pengene kommer!

Anonymous poster hash: cf9b0...f70

Skrevet

#7: for ikke å snakke om røyksugen....;)

Anonymous poster hash: 006e7...252
Skrevet

Det der syns jeg ikke du skal spøke med!

Enkelte har dessverre så dårlig råd at de kanskje ikke har råd til mat og andre nødvendige ting før pengene kommer!

Anonymous poster hash: cf9b0...f70

Pengene kommer ikke noe raskere for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...