Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Å nei! Fant ut i kveld at dem skal ha koldtbord i barnehagen. Hva i all verden skal jeg preparere nå?? Tips mottas med takk og bukk!: Anonymous poster hash: c25ae...280
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Eggerøre? Kokte egg? Dandere ett fint fat med litt forskjellig pålegg? Lage en salat? (grønnsalat eller pastasalat eller noe??) Hvis du har druer, lettrømme, mayones, purre og eple kan du lage en svingo påleggssalat av det Bak ett brett rundstykker? Brød? Knekkebrød? Fruktfat? Har du ett kjøttstykke i du ikke bruker kan du jo koke det for å ha til pålegg? L Anonymous poster hash: 9ba25...27f
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Startet en lignende tråd her før i dag.. For skulle på sommerfest med barnehagen,, fikk gode tips om sommerskinke fint dandert på et fat, lefser med spekeskinke snøfrisk og ruccola osv. Det jeg endte opp med i farta var kyllingvinger. Kjøpte en kg.. Krydret de med litt stæsj og varmet i ovnen rett før vi skulle reise. Danderte et fat med ruccola og tomat og la kyllingvingene i en haug i midten. La bare folie over. De var lune og fine når de ble servet.. Og gjett hva det først ble tomt for? My chickenwings! ikke helt koldt... Men absolutt innenfor..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Rekker ikke å kjøpe kyllingvinger, og har kun filet i fryseren. Kanskje jeg kunne bakt nanbrød?! Det er jeg flink til! Er det greit liksom? Bare nanbrød? Hii Anonymous poster hash: c25ae...280
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Ja, hvorfor ikke? Kan jo like greit bake det som focaccia ) Det er jo veldig godt, og det kan jo brukes til det meste annet .. L Anonymous poster hash: 9ba25...27f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå