Gå til innhold

BRUDEKJOLE PÅ NETT; HJELP TIPS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er kjolene fra f.eks jjs house? evt andre tips? Jeg har seriøst ikke lyst å betale 12-20 000 for en kjole som skal brukes én dag..! 

Please please please hjelp meg! Jeg er desperat! 

Anonymous poster hash: 6dc53...aef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på finn.no å se! Utrolig mye fint, svinbillig!! Og mye ubrukt! :))

Anonymous poster hash: a0e40...326

Skrevet

Jeg vet om mange som har blitt utrolig fornøyde med sine kjoler fra jjs house og andre hvor det ikke klaffet fullt så mye.

Anonymous poster hash: bec82...6c9

Skrevet

Det er vel en grunn til at det ligger så mange ubrukte, "skreddersydde" kjoler på Finn?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kjøpte min på jkdress.com til den nette sum av 900 kr. Satt som støpt :-)

Skrevet

Jeg kjøpte to kjoler fra ArtWedding (samme opplegg/side som JJ). Den ene, festkjolen satt som støpt og var 100% som forventa. Den andre, "hovedkjolen" kunne ikke brukes til karneval engang. Så det endte med at jeg kjøpte "ny" på finn, en agape brukt en gang, nydelig sak som satt som støpt, til 2000 kr. Så tja, du kan være heldig, og du kan være uheldig. Er det kort tid igjen til bryllupet hadde jeg nok satset på finn.no, for jeg ble fryktelig stressa når det viste seg at kjolen ikke kunne brukes, og da var det fortsatt 4 mnd igjen. 

Skrevet

Hvordan klarer man å velge en kjole fra nett, og hva bør man  se etter (hvilke stoff bør man gå for for at den ikke skal se jalla ut) for å få best mulig resultat?

Anonymous poster hash: 6dc53...aef
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Det er vel en grunn til at det ligger så mange ubrukte, "skreddersydde" kjoler på Finn?

:fnise:

Anonymous poster hash: e0117...77d

Skrevet

VÆR SÅ SNILL å gå inn på beware brides på Facebook å se på bildene som ligger der...

Skrevet

Kjøpte fra lightinthebox.

Fornøyd med kjolen. Den var veldig fin, mye bedre enn forventet. Pent sydd og tungt fint stoff. Spurte om de merket sto forskjell hos skredder, men de sa at den så bra ut, dvs ingen store forskjeller fra andre kjoler, men at de muligens ville se det litt når det spretter opp. De sa mange slike kjoler som må legges ut ikke har innlagt ekstra stoff til å sy ut, så der kan være greit å være obs på. Vær litt obs på fargenyanser, jeg bestilte elfenben i kjole og den var veldig fin i fargen og slik jeg ønsket. Bestilte samme farge i sko men sikkert et litt annet materiale, og de var lysegule!

Bestill bare kjolen hvis du bestiller herifra. Her sendte de forsendingen i ulike leveranser, dvs jeg måtte betale gebyr på hver pakke utover de vanlige momssatsene. Hadde holdt å kun bestille kjolen for å slippe litt billigere unna med gebyrer.

Jeg bestilte etter spesialmål. Lengden ble akkurat eller egentlig bittelitt for kort. I midjen og ellers var den ekstremt mye for stor. Skredder kommenterte at de også har noen som syr for seg i Asia og at de ofte lå tilpasse selv når det kommer frem hit. Hun mistenkte at jeg hadde målt rett for var jevnt over like mye for stor fra bryst til hofter, med akkurat samme cm mål. Så det stemte altså ikke helt med målene.

Anonymous poster hash: 82916...3b9

Skrevet

Jeg bestilte på jjhouse og var ikke fornøyd. Kvaliteten var fin, men kjolen satt rett og slett ikke pent på meg. Men har bestillt to festkjoler fra samme stedet og var veldig fornøyd med dem.

Jeg endte faktisk opp med å kjøpe kjole på ebay. Det var fra en privatperson og ikke en kopi. Hadde veldig flaks, kjolen satt perfekt og var original :)

Anonymous poster hash: 3e692...fb6

Skrevet

Jeg kjøpte brudekjolen min fra jjhous. Var veldig fornøyd. Den satt helt perfekt og de hadde brukt godt tøy. Fikk veldig mye skryt for kjolen og angrer ikke et sekund på kjøpet.

Var klar over risken ved å kjøpe kjolen fra et slikt sted. Så jeg kjøpte den 7 måneder før bryllupet og snakket med ei jeg kjenner som er skredder slik at jeg kunne få litt nødhjelp dersom kjolen som kom ikke sto til forventningene. Da hadde jeg tid til å finne en annen eller få sydd om kjolen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...