Gå til innhold

To teite spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som spiser den fettkanten på koteletter? Altså den tjukke delen med svor?

Er det obligatorisk med løk i salat?

Har hatt grillfest her i kveld og jeg og svigerinna mi har hatt en heftig diskusjon. Noe så dumt...

Anonymous poster hash: 2dfd2...00a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og nei

Skrevet

nei og nei...

løk kunne jeg hatt i for det er godt, og da særlig salatløken...men fettranden ?? nei, fysj......men er jo noen som spiser den også....

Anonymous poster hash: 7b6e4...63c
Skrevet

Noen spiser den fettkanten på koteletten. 

Nei, ikke obligatorisk med løk i salat.

God diskusjon ;)

Anonymous poster hash: 4d690...6db
Skrevet

Nei og nei.

Anonymous poster hash: c2442...1d9

Skrevet

Nei og nei. Løk i salat? Løk har man på kjøttet/i sausen/som tilbehør, ikke i salaten. :)

Skrevet

Svaret på begge to: Noen gjør det, noen gjør det ikke. Ikke obligatorisk, men heller intet forbud.

Anonymous poster hash: 52b45...e2d
Skrevet

For min del: Nei og nei, fordi jeg ikke liker flesk, men steker det med fordi det gir god smak, og fordi jeg ikke tåler løk. 

Anonymous poster hash: df339...a80
Skrevet

Og her kommer to teite svar ;)

NOEN spiser den kanten ja..

Og ingenting er obligatorisk i en salat.. Ikke engang salat

Skrevet

Hvis det ikke er så mye fett og det er litt godt stekt, spiser jeg det gjerne :) Ikke spesielt glad i rå løk i det hele tatt. Synes det blir altfor dominerende.

Skrevet

Noen gjør begge deler, jeg gjør ingen av delene. Liker ikke smaken på noen av delene.

Skrevet

Nei og nei. Men la kanten være på under grilling, den er viktig for smaken på kjøttet. Ang løk, tomat, mais og sånt om mange ikke liker, ha det i egne skåler. 

Skrevet

Nei, jeg spiser ikke den kanten, og det gjør de færreste jeg har sett, men jeg har sett noen som gjør det også.

Løk er på ingen måter obligatorisk i en salat, men i en del salater er det godt med litt rødløk.

Anonymous poster hash: e654a...98b
Skrevet

Nei og nei. Løk i salat? Løk har man på kjøttet/i sausen/som tilbehør, ikke i salaten. :)

Joda, rødløk er helt vanlig i en del salater, f.eks. gresk salat. Der er den vel faktisk obligatorisk ;)

Anonymous poster hash: e654a...98b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...