❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Når var du der og hva syns du om plassen? Noe vi bør få med oss? Vi skal dit i sommer og er veldig spent :-) Takker for svar!
Yellowlovelymee Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Jeg var der i fjor i Juli, og skal dit til samme tid i år. Det er en nydelig plass og hyggelige folk. Dere bør dra på tivoliet i enden av gaten med alle butikkene, og rastafletter er noe barna elsket. Hvilket hotel skal dere på?
FrukenB Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Vi var der i mai/juni i fjor. Vannet var råkaldt, men hyggelige folk og vi hadde en herlig tur. Mye bra shopping i Varna (?). Husker ikke hva hotellet het, men det var et svært et med stort badeanlegg og klubb for barna. Utrolig mye god mat og stor variasjon. De lokale anbefaler å dra i august/september ifht badetemperatur. Anbefales uansett
First00 Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Kjempefint sted, flott strand og hyggelige mennesker. Eneste minuset var maten, smakte helt ok. Vi ble dårlige de siste dagene etter vi kjøpte oss pizza ved bassenget :-(
Blåbært Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Håper det går bra med dere hvis dere er der nede nå!Vi var der i 2006 i alle fall, og var kjempefornøyd. Var vel 2 uker på innspurten av sesongen, i begynnelsen av september. Da var det varmt de første dagene, men så ble det gradvis kaldere. De siste nettene var det faktisk kaldt. Men havet var deilig og det samme var temperaturen på dagtid Det eneste vi ikke likte var at lokalbefolkningen var så sure.. Fikk ikke lov til å se på ting i bodene uten å kjøpe noe, og det samme med kioskene. Men jeg kunne faktisk nesten tenke meg å dra dit en gang til, kan tenke meg at det er veldig fint å reise dit med barn!
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2014 Jeg var der i fjor i Juli, og skal dit til samme tid i år. Det er en nydelig plass og hyggelige folk. Dere bør dra på tivoliet i enden av gaten med alle butikkene, og rastafletter er noe barna elsket. Hvilket hotel skal dere på? Notert :-) Vi skal bo på Flamingo..
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2014 Vi var der i mai/juni i fjor. Vannet var råkaldt, men hyggelige folk og vi hadde en herlig tur. Mye bra shopping i Varna (?). Husker ikke hva hotellet het, men det var et svært et med stort badeanlegg og klubb for barna. Utrolig mye god mat og stor variasjon. De lokale anbefaler å dra i august/september ifht badetemperatur. Anbefales uansett Flott å høre at dere var fornøyd :-) Satser på at vannet er varmere nå i juli :-)
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2014 Kjempefint sted, flott strand og hyggelige mennesker. Eneste minuset var maten, smakte helt ok. Vi ble dårlige de siste dagene etter vi kjøpte oss pizza ved bassenget :-( Uff, håper vi slipper unna mageproblemer.... Fint å høre at det ellers var bra :-)
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2014 Håper det går bra med dere hvis dere er der nede nå! Vi var der i 2006 i alle fall, og var kjempefornøyd. Var vel 2 uker på innspurten av sesongen, i begynnelsen av september. Da var det varmt de første dagene, men så ble det gradvis kaldere. De siste nettene var det faktisk kaldt. Men havet var deilig og det samme var temperaturen på dagtid Det eneste vi ikke likte var at lokalbefolkningen var så sure.. Fikk ikke lov til å se på ting i bodene uten å kjøpe noe, og det samme med kioskene. Men jeg kunne faktisk nesten tenke meg å dra dit en gang til, kan tenke meg at det er veldig fint å reise dit med barn! Vi reiser ikke før om to uker. Reisebyrået sier at det ikke er så ille som det ser ut i media, håper de snakker sant. Bra dere var fornøyd :-)
FrukenB Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 Vi var der i mai/juni i fjor. Vannet var råkaldt, men hyggelige folk og vi hadde en herlig tur. Mye bra shopping i Varna (?). Husker ikke hva hotellet het, men det var et svært et med stort badeanlegg og klubb for barna. Utrolig mye god mat og stor variasjon. De lokale anbefaler å dra i august/september ifht badetemperatur. Anbefales uansett Flott å høre at dere var fornøyd :-) Satser på at vannet er varmere nå i juli :-) Var Flamingo vi bodde på også, husker det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå