Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Lege, psykolog eller nav? Jeg er på en måte hypokonder. Jeg er så bekymret for alt, men tørr heller ikke gå til legen. Det sier meg at jeg MÅ til legen først. Har sagt ifra til psykologen hvordan det er, men får ikke så mye hjelp ang det. Nav har en Coach som de kunne "sette" i gang, men det skjer vel ikke før enn til høsten... (Er under aap) Er så vanskelig, og dette ødelegger hele dagen min. Anonymous poster hash: 3c388...531
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Legen! Den kan henvise deg videre til evt hjelp. Synes det er rart at psykologen ikke tar tak i det! Anonymous poster hash: 868cf...752
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Var hos legen for noen uker siden og tok prøver. De skulle ringe mellom 1-2 uker etterpå, og har ikke hørt noe.Men går nesten å håper på at det skal være noe, slik at jeg få noe tilskudd, som f.eks vitaminer.. Nå er det allergi jeg er redd for, og klarer ikke å tenke på noe annet. Klarer ikke å kose meg med hunden min bare fordi jeg har fått for meg at jeg er allergisk mot han, og at jeg må gi han fra meg. Han er jo en del av meg om jeg kan si det slik. Og jeg vil ikke leve foruten. (Helt til han dør) Min følgesvenn i 6 år nå.. Dette er bare ett eksempel. Så er det blant annet syn og hørselen, og leddsmerter/brystsmerter jeg er redd for Men når en har angst for sykdommer, samtidig som en har angst for leger, angst for resultatet osv, så blir det ikke lett å skulle bestille legetime heller.. Må legge til at dette bare er en liten brøkdel av alt.... hi Anonymous poster hash: 3c388...531
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Men kjære deg!Jeg kan forstå at du ikke har det lett akkurat nå, og dette kommer ikke til å endre seg over natten. Men det at du ser hvordan vei dette ender, er med på å vise at du har innsett at du må endre på noe. Prøv å ta tak i små ting i hverdagen, f.eks.gå bort til hunden og jobb hardt med tankene og si til deg selv at du ikke er allergisk. Dette krever tid. Mye må du selv bestemme deg for å endre på. Men ikke vær redd for å be om hjelp, du trenger noen til å støtte deg og som kan backe deg opp når du er på vei til å falle ned. Bestem deg for at imorgen ringer du til legen. Du er ikke glad i det, men se på det som et steg til en ny og bedre hverdag. Du fortjener det- og barna fortjener ei mor som er der. Dem merker når du ikke har det bra. Anonymous poster hash: 868cf...752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå