Gå til innhold

Noen som har en elsker ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er i forhold /gift

Anonymous poster hash: 733b1...c24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men vurderer det. Gift i 9 år.

Anonymous poster hash: a3945...42a
Skrevet

Har vel det på en måte. Gift i 9 år jeg også.

Anonymous poster hash: 6d60f...c7b

Skrevet

Om du får en rad med ja, nei, kanskje, ikke ennå, fy, ja, nei og ja-svar, gjør det en forskjell?

Skrevet

Jeg hadde en periode når mannen bodde ikke utlandet. Når han flyttet tilbake og begynte ikke normal jobb sluttet jeg. Angrer på en måte og samvittigheten biter meg og noen øyeblikk. Men hadde jeg ikke gjort dette så hadde jeg gått fra mannen. Vet ikke hva som hadde Vært best.

Anonymous poster hash: 334cd...4d3

Skrevet

Jeg hadde en periode når mannen bodde ikke utlandet. Når han flyttet tilbake og begynte ikke normal jobb sluttet jeg. Angrer på en måte og samvittigheten biter meg og noen øyeblikk. Men hadde jeg ikke gjort dette så hadde jeg gått fra mannen. Vet ikke hva som hadde Vært best.

At du hadde gått fra mannen din hadde vært best! Istedet for å spre musa di uten at han vet det.

Anonymous poster hash: 022ba...9ba

Skrevet

At du hadde gått fra mannen din hadde vært best! Istedet for å spre musa di uten at han vet det.

Anonymous poster hash: 022ba...9ba

Vet ikke om det finnes noe fasitsvar på det. Barnet mitt trenger han. Og ja jeg burde kanskje klart meg uten nærkontakt og se om 1 år men det gjorde jeg ikke. Sånn er livet. Vi er mennesker og Gjør feil. Dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...