Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Som er i forhold /gift Anonymous poster hash: 733b1...c24
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Nei, men vurderer det. Gift i 9 år. Anonymous poster hash: a3945...42a
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Har vel det på en måte. Gift i 9 år jeg også. Anonymous poster hash: 6d60f...c7b
sug lut Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Om du får en rad med ja, nei, kanskje, ikke ennå, fy, ja, nei og ja-svar, gjør det en forskjell?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Jeg hadde en periode når mannen bodde ikke utlandet. Når han flyttet tilbake og begynte ikke normal jobb sluttet jeg. Angrer på en måte og samvittigheten biter meg og noen øyeblikk. Men hadde jeg ikke gjort dette så hadde jeg gått fra mannen. Vet ikke hva som hadde Vært best. Anonymous poster hash: 334cd...4d3
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Jeg hadde en periode når mannen bodde ikke utlandet. Når han flyttet tilbake og begynte ikke normal jobb sluttet jeg. Angrer på en måte og samvittigheten biter meg og noen øyeblikk. Men hadde jeg ikke gjort dette så hadde jeg gått fra mannen. Vet ikke hva som hadde Vært best. Anonymous poster hash: 334cd...4d3 At du hadde gått fra mannen din hadde vært best! Istedet for å spre musa di uten at han vet det. Anonymous poster hash: 022ba...9ba
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Jeg hadde en periode når mannen bodde ikke utlandet. Når han flyttet tilbake og begynte ikke normal jobb sluttet jeg. Angrer på en måte og samvittigheten biter meg og noen øyeblikk. Men hadde jeg ikke gjort dette så hadde jeg gått fra mannen. Vet ikke hva som hadde Vært best. Anonymous poster hash: 334cd...4d3 At du hadde gått fra mannen din hadde vært best! Istedet for å spre musa di uten at han vet det. Anonymous poster hash: 022ba...9ba Vet ikke om det finnes noe fasitsvar på det. Barnet mitt trenger han. Og ja jeg burde kanskje klart meg uten nærkontakt og se om 1 år men det gjorde jeg ikke. Sånn er livet. Vi er mennesker og Gjør feil. Dessverre. Anonymous poster hash: 334cd...4d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå