Gå til innhold

Dere i barselgrupper..

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler dere at dere går overens med alle/de fleste i barselgrupper? Og er dere mange i din gruppe? Har blitt med i en litt stor gruppe, og det er kanskje 10 stk på det meste på treff. Har kun fått litt "kjemi" med to stykker, de aller fleste der har dannet egne klikker og avtaler ting seg imellom som venninner omtrent, og det har vel bare vært 3-4 treff til nå. Føler meg litt sosialt klønete oppi alt det der og synes det er litt vansklig å bli skikkelig kjent når man er så mange, dessuten føler jeg at jeg presser meg på hvis det er "klikkene" som har treff om dere skjønner. Prøver å få til en trillegruppe i mitt nærområde med litt færre i, men lurer på om det er meg det er noe feil med siden jeg ikke føler jeg går overens med alle i gruppa.. :(

Anonymous poster hash: 472e8...4f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Njæh. Vi var fem. En har blitt en god venninne, to til har jeg på Facebook og ser neppe noe mer til, den siste likte jeg ikke.

Anonymous poster hash: f5580...197
Skrevet

NOPE. Likte bare én og samme med henne. Var virkelig ikke noe galt med de andre men det var ingen kjemi. Forskjellige steder i livet, ingen felles interesser og altså null å prate om bortsett fra barn.

Anonymous poster hash: 1ce6f...b43

Skrevet

Vi er mange, men det er nok bare to-tre jeg omgås nå.

Anonymous poster hash: e5654...2c6

Skrevet

Vi er/var 8. Delt i to nå. I begge "delene" har to blitt ekstra gode venner.

Anonymous poster hash: bcd49...af9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...