Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har hatt ett veldig tungt svangerskap. Har mye maserier nå, hatt det i tre døgn, med vondt i korsryggen og mye kynnere.. Jeg er 36 fullgåtte uker, og lurer veldig på hvor mye som egentlig må til for at man blir satt i gang? Jeg klarer ikke gjøre noen verdens ting. Bekkenløsningen er helt jævlig, klarer gå 30 meter, men da må jeg sitte ned i minst 5 minutter for å innhente meg til å i det hele tatt klare å komme meg videre. Rullestol ved butikkbesøk. Ingen matlyst. Forstoppelse. Vond rygg pga prolaps som er blitt mer tydelig pga bekkenløsningen. Lavt jern nivå, men kan ikke ta tablettene pga forstoppelse og treg mage. Vann i kroppen. Vondt når jeg ligger, sitter, står, går.. Våkner minst en gang i timen de få timene jeg får sove (dette pga kynnere, maserier og verk i kroppen) Fysioterapi og manuellterapi har ikke fungert på meg i det hele tatt dette svangerskapet, de fant ikke noen behandling som virket på meg.. Føler at jeg bare ligger, klarer ikke engang sitte over lengre perioder på grunn av at magen knyter seg så forferdelig når kynnerne og maseriene er.. Det er vondt og ømt på sidene av magen, uten at jeg vet hvorfor.. Jordmor hadde heller ikke noe svar på dette. Har utslag på leukozytter, men jordmor mente at vi ikke skulle gjøre noe med det, selvom jeg har hatt tilbakevendende urinveisinnfeksjon hele svangerskapet og nyrebekkenbetennelse med innleggelse. (?) Kan vel og nevnes at jeg har ett stort barn, symfysemålene er akkurat innenfor målene, men barnet er STORT etter hva jeg har fått forståelse for. De måtte visstnok måle før fødsel.. Han festet hodet for to uker siden, har ligget på samme måte i over en måned.. Han ligger langt nede i bekkenet. Jeg er så klar til at lille skal få lov å komme ut.. Håper virkelig de neste ukene ikke blir så forferdelig lange.. Beklager sytete innlegg, men måtte bare få det ut Anonymous poster hash: cf696...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå