Gå til innhold

Hjelp! Barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha barnebursdag for sønnen som blir 6 år.

Blir ca 10 gutter. Hvilke aktiviteter kan vi ha?

Tenkte at selskapet skal vare i 2 timer. Noe av tiden går jo bort på mat, kaker og gaver.

Og muligens en pinata.

Trenger sårt noen gode tips.

Anonymous poster hash: fc570...d92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fore dem og la dem finne noe godis (fisking, skattejakt e.l.), resten frilek. De trenger ikke aktiviseres noe mer i den alderen.

Anonymous poster hash: 316bf...ef9
Skrevet

Er dere flere voksne som er der under selskapet? Har dere hage? Isåfall anbefaler jeg å lufte seg etter mat. Lag en enkel skattejakt eller rett og slett frileik ute. To timer går fort! Forslag til gaveåpning i ordnede former, alle sitter i ring og bursdagsbarnet snurrer flaske, den flasker peker på gir gaven sin. Bursdagsbarnet vil sikkert vise frem rommet/leikene sine også, lås av kontor/ditt soverom osv. Seks-åringer kan være utrolig freidige i flokk..

Anonymous poster hash: 544c9...7f2

Skrevet

Haha, høres ut som meg! Jeg skal ha bursdag for min gutt som blir 6 år nå og det kommer 10 gutter :D

Vi skal ha fotball bursdag. Det blir fotballkake, fotball muffins osv, også skal vi arrangere fotball aktiviteter. Tenkte å ha en fotballkamp hvor vi deler dem inn i lag også har vi en straffekonkurranse. Utdeling av medaljer :)

Anonymous poster hash: 28c44...6f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...