Gå til innhold

Mild svangerskapsforgiftning - MÅ jeg ta det med ro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått utslag på protein i urinen +1, har hovent ben og fikk noe utslag på blodprøve. Jordmor på sykehuset kalte det vel mild eller begynnende svangerskapsforgiftning. Hun sa at jeg skulle slappe av og ta det med ro... (også følges jeg opp med nye kontroller)

Er det viktig å slappe av? Føler "alle" gravide får beskjed om å ta det med ro og ikke stresse og sånn... og jeg tenker ikke å legge opp til et maraton eller noe, men jeg har mye som må ordnes før fødsel. Kan det forverre situasjonen/svangerskapsforgiftningen dersom jeg ikke tar det med ro? Noen som vet?

Anonymous poster hash: acf45...284
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ikke noe å gamble med. Kan du få hjelp til det som gjenstår?

Skrevet

Ja du må ta det med ro. Du vil ikke at det skal utvikle seg til alvorlig svangerskapsforgiftning med fare for både ditt og babyen sitt liv!

Anonymous poster hash: d5089...81d

Skrevet

Ja du må ta det med ro. Du vil ikke at det skal utvikle seg til alvorlig svangerskapsforgiftning med fare for både ditt og babyen sitt liv!

Anonymous poster hash: d5089...81d

Nei, huff det vil jeg ikke! Men det er altså ikke bare "velmenende råd" fra jordmor når hun sier jeg må ta det med ro? Det er faktisk en direkte sammenheng mellom "å ikke ta det med ro" og forverring? Huff...

Skrevet

Hør på leger og jordmor! Ta det med ro og ikke stress med alt som skal gjøres. Få mannen til å gjøre det for deg.

Babyen min døde like før termin på grunn av svangerskapsforgiftning. Tro meg, det kan raskt utvikle seg til å bli alvorlig.

Anonymous poster hash: 7f89a...f46

Skrevet

Er nok ikke noe å gamble med. Kan du få hjelp til det som gjenstår?

Jeg tror ikke det blir så lett... men jeg får vel heller bare la ting ligge og fokusere på det vesentlige...

Skrevet

Hør på leger og jordmor! Ta det med ro og ikke stress med alt som skal gjøres. Få mannen til å gjøre det for deg.

Babyen min døde like før termin på grunn av svangerskapsforgiftning. Tro meg, det kan raskt utvikle seg til å bli alvorlig.

Huff, så forferdelig trist! Kondolerer så mye! Ja, da var det over og ut med prosjekter for min del i hvertfall! Kun avslapping de neste tre ukene!

Skrevet

Huff, så forferdelig trist! Kondolerer så mye! Ja, da var det over og ut med prosjekter for min del i hvertfall! Kun avslapping de neste tre ukene!

Takk for det <3

Godt å høre at du tar det med ro fremover! Er jo ikke sikkert noe hadde skjedd med deg, men bedre å være føre var. Kos deg og slapp av i innspurten i stedet og pass på at du får ofte nok kontroller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...