Gå til innhold

Hyyyl. Uventet arbeidsløs. Tips please!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobbet i engasjement og fått signaler om fortsatt jobb til høsten. Nå får jeg beskjed om at det ikke blir slik.

Søker på NAV og Finn, men det må vel finnes noen smartere måter?!

Sender åpne søknader, må bare tenke litt om hvor jeg skal sende.

Hva er deres tips for å finne jobb?!

 

Anonymous poster hash: b0390...bae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møt opp personlig med søknad og cv,selv på steder som ikke har utlyst stilling.

Lykke til :-)

Skrevet

Har jobbet i engasjement og fått signaler om fortsatt jobb til høsten. Nå får jeg beskjed om at det ikke blir slik.

Søker på NAV og Finn, men det må vel finnes noen smartere måter?!

Sender åpne søknader, må bare tenke litt om hvor jeg skal sende.

Hva er deres tips for å finne jobb?!

 

Anonymous poster hash: b0390...bae

 

Jobba på sykehjem en periode som arbeidsledig. Koselig, og fikk masse jobb. Gikk bare innom med åpen søknad og fikk jobb som vikar. 

 

Anonymous poster hash: d56f8...fec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...