Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Har jobbet i engasjement og fått signaler om fortsatt jobb til høsten. Nå får jeg beskjed om at det ikke blir slik. Søker på NAV og Finn, men det må vel finnes noen smartere måter?! Sender åpne søknader, må bare tenke litt om hvor jeg skal sende. Hva er deres tips for å finne jobb?! Anonymous poster hash: b0390...bae
mamma'n til 2 :) Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Møt opp personlig med søknad og cv,selv på steder som ikke har utlyst stilling. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Har jobbet i engasjement og fått signaler om fortsatt jobb til høsten. Nå får jeg beskjed om at det ikke blir slik. Søker på NAV og Finn, men det må vel finnes noen smartere måter?! Sender åpne søknader, må bare tenke litt om hvor jeg skal sende. Hva er deres tips for å finne jobb?! Anonymous poster hash: b0390...bae Jobba på sykehjem en periode som arbeidsledig. Koselig, og fikk masse jobb. Gikk bare innom med åpen søknad og fikk jobb som vikar. Anonymous poster hash: d56f8...fec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå