Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Jeg ammer, har en baby som er 1 mnd. Jeg ønsker å gå ned 7 kg og ønsker å gjøre det på en sunn måte, en typisk dag nå er: - havregrøt - 2 knekkebrød og 1 glass melk - 1 neve nøtter - middag feks kylling, salat, litt ris - yoghurt Kan jeg risikere å miste melken, eller annet, noen med erfaring? Anonymous poster hash: b1b48...740
Siamese Hellhound Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Hvis jeg var deg, ville jeg bare ventet med å slanke meg. Mange som ammer raser ned i vekt. Jeg spiste sjokolade og drakk cola nesten daglig de første månedene, men gikk likevel ned til å veie mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid (jeg er normalvektig, altså). Jeg anbefaler ikke cola og sjokkis-kuren, altså, men jeg synes du skal spise som du pleier til vanlig. Sørg for å få i deg sunn mat og nok mat. Husk at du skal fø på et lite menneske som trenger å vokse, så du trenger noe mer næring enn vanlig (det står sikkert anbefalt et eller annet sted hvor mange kalorier du trenger når du ammer). Og pass på å drikke mye, man mister mye væske når man ammer. Husk også på at det ikke er anbefalt å slanke seg når man ammer, for det kan skilles ut for mye avfallsstoffer i melka. En lang trilletur hver dag og normalt kosthold, så tipper jeg at du kommer dit du vil uten å måtte tenke så mye over hva du spiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå