Gå til innhold

Noen her som har hatt barn med dren i øret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min må muligens ha det.

Når det eventuelt legges inn, blir barnet lagt i narkose?
Hvor lang tid tar det, hvor lenge må barnet være på sykehuset, er det noe man selv må gjøre etter det eventuelt er lagt inn.

Føler jeg har 1000 spørsmål

Anonymous poster hash: b0b44...ca4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun blir lagt i narkose og kan dra hjem når hun har våknet ordentlig, spist og tisset.

Anonymous poster hash: 2aa80...34d

Skrevet

Hvor lang tid tar det, hvor lenge må barnet være på sykehuset, er det noe man selv må gjøre etter det eventuelt er lagt inn.

Min eldste har fått det to ganger og yngste en gang. Tar ca 49 min fra narkosen blir lagt til operasjon er ferdig og kiden våkner opp. Her har vi reist rett hjem og ikke hatt noen problemer med noe.

Anonymous poster hash: d1b78...5bd

Skrevet

Min eldste har fått det to ganger og yngste en gang. Tar ca 49 min fra narkosen blir lagt til operasjon er ferdig og kiden våkner opp. Her har vi reist rett hjem og ikke hatt noen problemer med noe.

Ikke 49, 40 😂

Skrevet (endret)

Ja, gutten min på 4 år har det. Jeg svarer selv om det ikke er helt det samme ettersom han også tok mandlene og polyppene i samme slengen. Han ble lagt i narkose, og det gikk veldig bra. Jeg er ganske sikker på at de blir lagt i narkose selv om det bare er dren. Jeg har forøvrig bare positive ting å si, gutten min har gått fra å ha feber hver 3-4 uke (periodisk febersyndrom) og 7-8 ørebetennelser hver vinter til å ha én feberdag siden operasjonen (1 år siden.) Det er et helt nytt liv for ham og oss, hørselen ble mye bedre og språket løsnet virkelig når han endelig hørte normalt. Han har også blitt mye mer matglad etter mandlene ble tatt. :)

Endret av I scream for icecream!
Skrevet

Tusen takk jenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...