Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Jeg er langtidssykemeldt og barnet mitt er blitt syk. Har jeg lov til å ha han hjemme eller må far ta sykt barn dag? Jeg ser helst at far er hjemme og tar han med til lege pga formen min. Men far mener det er unødvendig av han å ta sykt barn dag siden barnet er syv år og ikke to. Da er det lett for meg å ha han hjemme, noe jeg forsåvidt er enig i.. Men jeg synes også at far skal ta litt selv om jeg er sykemeldt og hjemme. Anonymous poster hash: 52ffa...944
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Hvorfor skulle ikke det være lov? Selvfølgelig er du hjemme med barnet så lenge du kan! Anonymous poster hash: 52dbb...2c3
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Vet nesten ikke om jeg skjønner spørsmålet ditt jeg. Du er sykmeldt og lurer på om du har lov til å ha ham hjemme?? Hva er det å lure på liksom? Anonymous poster hash: f07b3...3d6
valkyrien Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Jeg er enig med din mann. Her er jeg trygdet, og det er en selvfølge for oss at jeg er hjemme med sykt barn, det er ingen grunn til at mannen skal bruke sykt barn dager med mindre jeg er for syk til å ta hånd om barnet.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Det finnes jo regler for alt, ville bare forsikre meg at det ikke finnes en regel for dette også Takk! Anonymous poster hash: 52ffa...944
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå