Gå til innhold

Hjelp!! Bæsj i joggeskoene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min bæsjet på seg i dag, joggeskoene er fulle av bæsj! Kan jeg vaske dem i vaskemaskinen??

Anonymous poster hash: 6ee3e...179
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 1ea80...20f
Skrevet

Ja det ville jeg absolutt tatt sjansen på! Jeg har vasket mange joggesko i maskinen jeg. Husker ikke hva slags program, men fine ble de.

Skrevet

Jeg veit ikke hva jeg skal si...Jeg veit ikke hvorfor jeg spør - men hvis jenta bæsja på seg, hvordan havna det i skoen? Det skal jo gjennom noen hinder i forkant. Truse, bukse, sokker? 

Anonymous poster hash: 1ddb3...475
Skrevet

Jeg hadde tatt sjansen på å vaske de i maskinen. Uten å bli vasket så kan de jo ikke brukes uansett og jeg ser ikke for meg at de blir skikkelig rene med håndvask. Enten så blir de ødelagt, som de egentlig allerede er eller så tåler de det og kan fortsatt brukes :)

Anonymous poster hash: 6aa3c...fd8
Skrevet

Hvis alternativet er å kaste, ville jeg forsøkt. Vi fikk utbæsja sandaler på ferie (don't ask), og jeg reddet de ved å vaske de gjentatte ganger for hånd.

Anonymous poster hash: 1f873...d24

Skrevet

Jeg veit ikke hva jeg skal si...Jeg veit ikke hvorfor jeg spør - men hvis jenta bæsja på seg, hvordan havna det i skoen? Det skal jo gjennom noen hinder i forkant. Truse, bukse, sokker? 

Anonymous poster hash: 1ddb3...475

Ja, hvem vet. faren kom med både bukse og joggesko i en pose som han fikk i barnehagen. Fikk høre at de måtte kaste trusen, hun er 3 år nå og har akkurat sluttet med bleie

Skrevet

Over var Hi. vasker de nå i vaskemaskinen. takk for svar

Hi

Skrevet

Det skal jo gå helt fint det :)  Uansett hva er alternativet, kaste dem uten å ha prøvd? :)

Håper resultatet blir bra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...