Gå til innhold

Dere som har lest serien om Harry Hole...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok å begynne "midt inni"?

Hvem ville du begynt med hvis du ikke er en lesehest? snømannen?

 

Anonymous poster hash: 2d448...b7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv lest alle kronologisk, og anbefaler det, fordi det ofte refereres til hendelser/personer i bøkene før. Men om det ikke gjør noe for din del kan du selvfølgelig lese de som du vil. Snømannen er veldig fengende og med mye driv, synes jeg. Men jeg liker også veldig godt de tidligere som Marekors og Rødstrupe.

Skrevet

Ja, det går greit. Antagelig vil du fenges og lese de tidligere bøkene etter hvert.



Anonymous poster hash: bce35...986

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...