Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Er det ok å begynne "midt inni"? Hvem ville du begynt med hvis du ikke er en lesehest? snømannen? Anonymous poster hash: 2d448...b7a
Ladybird2014 Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har selv lest alle kronologisk, og anbefaler det, fordi det ofte refereres til hendelser/personer i bøkene før. Men om det ikke gjør noe for din del kan du selvfølgelig lese de som du vil. Snømannen er veldig fengende og med mye driv, synes jeg. Men jeg liker også veldig godt de tidligere som Marekors og Rødstrupe.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Ja, det går greit. Antagelig vil du fenges og lese de tidligere bøkene etter hvert. Anonymous poster hash: bce35...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå