Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Noen som kjenner noen som lever med hiv/ aids? Hvordan støtte? Hvordan har de det? Anonymous poster hash: be024...482
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har en venninne med HIV. Hun har giftet seg og fått barn. Er sunn og frisk. Dagens medisiner fantastisk effektive. Anonymous poster hash: f453a...cfa
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Den hiv medisinen har de kommet så langt med at jeg tror de kan leve helt som før, få barn og alt det der. Anonymous poster hash: a7c0b...735
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Jeg kjenner noen som kjenner noen. Støtt personen og ikke vær redd for å gi klem osv. Hiv er utrolig vanskelig. Hun ene jeg vet om levde livet og hadde mange gode venner som støttet henne. Hun er død nå, da. Anonymous poster hash: 1da41...107
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Det er ein fordom i dag å tru at hiv ødelegger hele livet. Med medsinen vi har i dag så kan de som har denne sykdommen leve et helt vanlig liv. Anonymous poster hash: 7b581...517
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Hiv er ikke slik den var før. Man dør med hiv, og ikke av hiv. Det viktigste er at pasient får startet behandling og ikke går med udiagnostisert hiv. Hilsen en fra cellelab ved riksen Anonymous poster hash: 855ed...b85
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Med hivmedisiner kan man leve et langt og godt liv. Men de medisinene er sinnsykt dyre (flere millioner i året) og de er således avhengige av at den norske stat beholder velferdsstaten og en god økonomi. Går set ræva med økonomienvil det gå like dårlig med deres helse. Som er grunnen til at barn fødes med HIV i Afrika og dør få år etterpå, og mange barn er foreldreløse. Ingen gidder gi dem medisiner Anonymous poster hash: faea2...dbe
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Har en fetter som har det, han gidder ikke å ta medisinene sine og tror at han aldri kommer til å dø av det. Han har visst at han har hiv i 15 år nå. han har alltid bodd i latinamerika. Han fikk barn med en dame fra Italia, hun har også hiv, har hatt det i 8 år, barnet hennes har ikke det. Anonymous poster hash: bfd42...7e4
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 Men etter 15 år uten å bruke medisinene rett burde han vel bli mye syk av infeksjoner? Hadde de levd med det lenge før det ble oppdaget? Er det ikke bedre odds når medisinering starter tidlig? Anonymous poster hash: be024...482
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå