Gå til innhold

spenne penger i thailand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye spenne penger ville dere hatt med dere til Thailand, hvis dere skal være der i i 3 uker? Vi skal på et par utflukter, få sydd noen klær, ta tatovering og spiser verfall middag ute hver dag.

Anonymous poster hash: 8eae4...80d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er spenne penger?  Evt. spennepenger?

Anonymous poster hash: 24eb6...35d
Skrevet

Beklager ordfordelings feilen, men du skjønte jo hva jeg mente! Får jo presentasjonsangst av å skrive innlegg her:(

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Mener du lommepenger? :-/ vet ikke hva spennepenger er dessverre

Skrevet

Ja, jeg mente lommepenger😊😊

Skrevet

Jeg har aldri hørt spennepenger eller spenne penger før.

Anonymous poster hash: 10c61...70e

Skrevet

Beklager ordfordelings feilen, men du skjønte jo hva jeg mente! Får jo presentasjonsangst av å skrive innlegg her:(

Unnskyld, herregud, var ikke ment som kritikk overhodet! Sliter med orddelingsfeil selv, jeg har bare ikke hørt uttrykket spennepenger før, så jeg skjønte faktisk ikke hva du mente. Beklager igjen. Ikke få angst for å skrive innlegg her, har kjent på samme følelser selv, da mine skrivefeiler blir bemerket i hytt og gevær. 

Anonymous poster hash: 24eb6...35d

Skrevet

Kommer an på hvor mange dere er. Men ville hatt med minimum 20- 30 tusen.

Men ville ALDRI tatt tatovering der nede!!

Skrevet

Jeg skjønte heller ikke hva spenne penger var, synes ikke det var logisk at du mente lommepenger:)

Anonymous poster hash: f0943...52f
Skrevet

Spise ute i Thailand er ikke spesielt dyrt, og det meste er vel generelt ganske billig hvis man er litt bevisst. 20 000 for tre uker da lever dere nok godt, vil jeg tru. Jeg hadde hvert fall gjort det. Tatovering burde du ikke ta i Thailand. Vanskelig å si hvordan hygienen blir opprettholdt og noen studioer er sikkert tipp topp, men det er mye hepatitt og HIV i omløp i Asia, så den tatoveringa ville jeg venta med til jeg kom hjem. Og da ville jeg tatt den på høsten så slepper du å tenke på sol og bad. Det må du jo gjøre på ferie, sole deg og bade :D

Skrevet

Takk for svar, da har vi mer enn nok lommepenger😊 jeg har satt av 50 000. Vi et 2 voksne og 3 barn.

Skrevet

Det blir en bra ferie med 50.000 i lommepenger :)

Hvor i Thailand skal dere?

Skrevet

Vi skal til Hua-Hin. Gleder oss veldig😊 men gruer meg litt til flyturen. 11 timer i fly i strekk virker litt i det meste laget.

Skrevet

Vi skal til Hua-Hin. Gleder oss veldig men gruer meg litt til flyturen. 11 timer i fly i strekk virker litt i det meste laget.

siden dere skal til huna hin kan dere trygt ta tattoo ;) regner med at dere har fått med dere at Noi samse lll som holder til på grunerløkka kommer derfra & lærte tatoverings kunsten der ;) 1969 TATTOO studio i huna hin er drit bra! de er på facebook & noi er kjempe hyggelig & lett å prate med han godkjenner alle facebook venne foresprøseler & kan sikkert gi noe reise tips også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...