Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Hvor mye spenne penger ville dere hatt med dere til Thailand, hvis dere skal være der i i 3 uker? Vi skal på et par utflukter, få sydd noen klær, ta tatovering og spiser verfall middag ute hver dag. Anonymous poster hash: 8eae4...80d
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Hva er spenne penger? Evt. spennepenger? Anonymous poster hash: 24eb6...35d
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Beklager ordfordelings feilen, men du skjønte jo hva jeg mente! Får jo presentasjonsangst av å skrive innlegg her:( Anonymous poster hash: 8eae4...80d
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Mener du lommepenger? :-/ vet ikke hva spennepenger er dessverre
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Ja, jeg mente lommepenger😊😊 Anonymous poster hash: 8eae4...80d
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har aldri hørt spennepenger eller spenne penger før. Anonymous poster hash: 10c61...70e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Beklager ordfordelings feilen, men du skjønte jo hva jeg mente! Får jo presentasjonsangst av å skrive innlegg her:( Anonymous poster hash: 8eae4...80d Unnskyld, herregud, var ikke ment som kritikk overhodet! Sliter med orddelingsfeil selv, jeg har bare ikke hørt uttrykket spennepenger før, så jeg skjønte faktisk ikke hva du mente. Beklager igjen. Ikke få angst for å skrive innlegg her, har kjent på samme følelser selv, da mine skrivefeiler blir bemerket i hytt og gevær. Anonymous poster hash: 24eb6...35d
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Kommer an på hvor mange dere er. Men ville hatt med minimum 20- 30 tusen. Men ville ALDRI tatt tatovering der nede!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 Jeg skjønte heller ikke hva spenne penger var, synes ikke det var logisk at du mente lommepenger:) Anonymous poster hash: f0943...52f
catchbaby Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Spise ute i Thailand er ikke spesielt dyrt, og det meste er vel generelt ganske billig hvis man er litt bevisst. 20 000 for tre uker da lever dere nok godt, vil jeg tru. Jeg hadde hvert fall gjort det. Tatovering burde du ikke ta i Thailand. Vanskelig å si hvordan hygienen blir opprettholdt og noen studioer er sikkert tipp topp, men det er mye hepatitt og HIV i omløp i Asia, så den tatoveringa ville jeg venta med til jeg kom hjem. Og da ville jeg tatt den på høsten så slepper du å tenke på sol og bad. Det må du jo gjøre på ferie, sole deg og bade
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Takk for svar, da har vi mer enn nok lommepenger😊 jeg har satt av 50 000. Vi et 2 voksne og 3 barn. Anonymous poster hash: 8eae4...80d
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. juni 2014 #12 Skrevet 18. juni 2014 Det blir en bra ferie med 50.000 i lommepenger Hvor i Thailand skal dere?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #13 Skrevet 18. juni 2014 Vi skal til Hua-Hin. Gleder oss veldig😊 men gruer meg litt til flyturen. 11 timer i fly i strekk virker litt i det meste laget. Anonymous poster hash: 8eae4...80d
Pom-mom Skrevet 18. juni 2014 #14 Skrevet 18. juni 2014 Vi skal til Hua-Hin. Gleder oss veldig men gruer meg litt til flyturen. 11 timer i fly i strekk virker litt i det meste laget. Anonymous poster hash: 8eae4...80d siden dere skal til huna hin kan dere trygt ta tattoo regner med at dere har fått med dere at Noi samse lll som holder til på grunerløkka kommer derfra & lærte tatoverings kunsten der 1969 TATTOO studio i huna hin er drit bra! de er på facebook & noi er kjempe hyggelig & lett å prate med han godkjenner alle facebook venne foresprøseler & kan sikkert gi noe reise tips også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå