Gå til innhold

Må ha ny telefon! Hvilken anbefaler dere? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har klart å knuse skjermen på min Samsung s3 og har derfor en god grunn til å kjøpe ny :)

Men hvilken vil jeg ha? Jeg liker den jeg har i dag, bortsett fra at jeg syns den er litt stor.. Jeg må bruke begge hendene når jeg skal skrive f.eks. 

Har tenkt litt på iphone, men "alle" har jo den :P

Hva har dere, og er dere fornøyd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Samsung Galaxy s 3 mini og jeg elsker den! Tenker å bytte den til s 5 mini når den kommer :D

Skrevet

Note 3, for pennen er genial når en skal skrive noe

Anonymous poster hash: 2be7e...b68
Skrevet

Iphone og superfornøyd :) :)

Anonymous poster hash: 6df90...409

Skrevet

Venter spent på ny tlf i posten nå :-)

Anonymous poster hash: 32e91...a1f

Skrevet

Jeg har Samsung Galaxy s 3 mini og jeg elsker den! Tenker å bytte den til s 5 mini når den kommer :D

Mormor har den, fin telefon, men tror ikke det er helt slik jeg vil ha :)

Er ikke den stor? :) Og jeg føler det blir mer kluss med en penn i tillegg :P

Har tenkt på telefon i noen mnd. Og jeg vendte hele tiden tilbake på Sony xperia z1 compact. 

http://www.netonnet.no/art/mobil/sony/telefoner/sony-xperiaz1compactlime/200106.6822/

De som har denne har anbefalt den, og den er mindre enn andre mobiler.

Anonymous poster hash: 7c823...211

Denne vil jeg se nærmere på :)

Det er vel kanskje den jeg ender opp med også :) Bare "redd" det blir mye nytt å sette seg inn i? :)

Og hvilken er det? ;)

Takker for svar hvert fall! :)

Skrevet

Mormor har den, fin telefon, men tror ikke det er helt slik jeg vil ha :)

Er ikke den stor? :) Og jeg føler det blir mer kluss med en penn i tillegg :P

Har tenkt på telefon i noen mnd. Og jeg vendte hele tiden tilbake på Sony xperia z1 compact.

http://www.netonnet.no/art/mobil/sony/telefoner/sony-xperiaz1compactlime/200106.6822/

De som har denne har anbefalt den, og den er mindre enn andre mobiler.

Anonymous poster hash: 7c823...211

Denne vil jeg se nærmere på :)

Det er vel kanskje den jeg ender opp med også :) Bare "redd" det blir mye nytt å sette seg inn i? :)

Og hvilken er det? ;)

Takker for svar hvert fall! :)

Iphone er jo absolutt den enkleste telefonen å sette seg inn i. Mannen har akkurat gått fra android til iphone, og er veldig imponert over hvor enkelt og selvforklarende alt er :)

Skrevet

Jeg har også en knust Samsung Galaxy s3 som jeg har tenkt til å bytte ut i en flunkende ny Iphone:) Har aldri hatt Iphone før, men folk sier det er den enkleste telefonen å sette seg inn i. 

Anonymous poster hash: 34efb...c7e
Skrevet

Er ikke Samsung vs Iphone litt som Nokia vs. eriksson i gamle dager? De sier det de som har hatt begge deler som jeg kjenner.

Jeg har ikke erfaring med iphone så vet ikke selv.

Skrevet

Hadde Samsung s3 Før og har nettopp kjøpt meg Samsung s5 nå. Er superfornøyd :) jeg skriver med en hånd :)

Anonymous poster hash: 4b932...5ce

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min sony xperia. Et ekstra pluss at den er vanntett. Mista den i badekaret en gang jeg skulle bade unga, hadde glemt at jeg hadde tlf i lomma. Gikk bare godt, det!

Skrevet (endret)

Hadde experia z1. Den gikk i bakken på mandag. Nå har jeg samsung s5. Denne er myyyye enklere å skrive med (treffer faktisk tastene,jeg klarer ellers aldri å skrive med annet enn gammeldags nummertastatur. Eneste jeg savner er godt kamera.. for det suuuuuger på samsung 😭

Endret av Bustetroll
Skrevet

Hadde experia z1. Den gikk i bakken på mandag. Nå har jeg samsung s5. Denne er myyyye enklere å skrive med (treffer faktisk tastene,jeg klarer ellers aldri å skrive med annet enn gammeldags nummertastatur. Eneste jeg savner er godt kamera.. for det suuuuuger på samsung

Da bør du sjekke instillingene, s5 har et av de beste kameraene.

Anonymous poster hash: df9f9...289

Skrevet

Hadde experia z1. Den gikk i bakken på mandag. Nå har jeg samsung s5. Denne er myyyye enklere å skrive med (treffer faktisk tastene,jeg klarer ellers aldri å skrive med annet enn gammeldags nummertastatur. Eneste jeg savner er godt kamera.. for det suuuuuger på samsung

Da bør du sjekke instillingene, s5 har et av de beste kameraene.

Anonymous poster hash: df9f9...289

Det syns nå ikke jeg. Ikke i forhold til experia, eller nokia pureview som jeg hadde før med 40 mpx.

Han i butikken sa også at kamera var betydelig dårligere på samsungen. 

Det tar ikke dårlige bilder dersom man fokuserer skikkelig og bruker tid på å ta et bilde.

Men når man har hund og barn, og ønsker å fange hverdagsøyeblikk, så kan man ikke bruke 5 min på å endre innstiller før hver eneste bilde. Og man skal ikke være nødt til å endre alt av instillinger for å få et bra bilde i det hele tatt. 

Et godt kamera, skal man kunne ta opp av lomma, trykke på knappen, og få et fint bilde. Det går IKKE med samsung. Bilde blir skurrete uansett, dersom man ikke holder tlf BOM stille i både 3-4 sekunder før og etter man har tatt bildet.

Skrevet

Har sett på bildetester (googlet det) og der var Sony bedre enn Samsung, ja :-) Venter Compacten i posten i morgen, og håper den innfrir. Kjæresten til venninna mi har den, og sier det er en knallbra mobil. Han dusjer med den, fordi han kan ^^

Skrevet

Har sett på bildetester (googlet det) og der var Sony bedre enn Samsung, ja :-) Venter Compacten i posten i morgen, og håper den innfrir. Kjæresten til venninna mi har den, og sier det er en knallbra mobil. Han dusjer med den, fordi han kan ^^

Stod mellom compac og samsung, da z1'en er ltitt for stor og tung til en hånd. Var derfor den gikk i bakken. Hehe. Men var jo mye morsommere med "ny" mobil. 

Skrevet

Stod mellom compac og samsung, da z1'en er ltitt for stor og tung til en hånd. Var derfor den gikk i bakken. Hehe. Men var jo mye morsommere med "ny" mobil. 

Ja, er jo kjedelig å nesten kjøpe den samme man har hatt ;-) Samboeren min pusha meg mot z1, men vet jo at 5 '' er for stort. Så er glad jeg hørte på meg selv. Min gamle HTC sense er på tur i grava nå, så var på tide med noe nytt!  :-)

Skrevet

Jeg har Samsung s5 og er superfornøyd.

Mulig kamera ikke er like bra som ett på 40 mpx, men jeg kjøpte telefonen fordi den har ett av de beste kameraene. Klart man får av og til uklare bilde, men det er for meg et mobilkamera som er til enkel hverdagsbruk.

S5 er litt stor, men det går veldig fint å bruke den med en hånd. Også er den rask :)

Lykke til, kjøpe mobil kan være tidkrevende og en utfordring :)

Anonymous poster hash: c0abb...be3
Skrevet

Sony xperia z1 compact :-)

Skrevet

Jeg har selv Iphone 5s. Jeg liker telefonen kjempegodt og den er rask, men skjermen kunne i visse situasjoner vært større. Men som deg ville jeg ha en telefon som ikke er så stor og skjermen er ikke så liten og iphone har veldig god zoom funksjon. Jeg ønsker ikke å dra på en telefon på størrelse med et lite nettbrett.

Anonymous poster hash: 3357b...a27
Skrevet

Fnis! 

Jeg ringte Tele2 for å bestille iphone, og han mannen var absolutt ikke enig ;) Han argumenterte godt og jeg endte derfor opp med med en Samsung s5 :D

Jaja, jeg blir ikke kvitt den store telefonen, men i følge mannen i telefonen måtte jeg uansett bruke begge hendene når jeg skulle taste :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...