Gå til innhold

Tips for å få liv i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 26 uker på vei med en vanligvis veldig aktiv gutt. Her er det som regel liv og røre, har kjent liv fra uke 14 og nå synes det godt på utsiden også. Har siden i går kveld hatt noe som minner om sterke eggløsningsmerter ( bare på høyre side) og i dag tror jeg ikke jeg har kjent han i det hele tatt. Litt usikker, for det har gått i ett med jobb, unger osv. Har nå prøvd å legge meg ned, dulte i magen, spise is, kaffe, men fremdeles er det stille. Har en del kynnere, men kjenner ikke bevegelse. Noen andre triks?

Anonymous poster hash: 7f958...d7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis noe søtt, og hvis du ikke merker liv ringer du føden. De skal virkelig ta deg på alvor hvis du ikke kjenner liv, eller kjenner mye mindre liv enn vanlig.

Skrevet

Har ikke saft i hus, men har nå inntatt et stort glass eplejuice og to spiseskjeer nugatti. Hvor lang tid ca tar det før jeg kan forvente noe bevegelse?

Skrevet

Ikke lenge. Mulig babyen sover, men er du usikker så ring føden.

Anonymous poster hash: 4aa53...191

Skrevet

slush...da ble det magefest her

Anonymous poster hash: bd5a0...c62
Skrevet

Ligge flatt paa gulvet slik at du lettere kjenner bevegelsene. Ellers kan du dytte forsiktig paa siden og snakke litt til ham eller henne. 

En gang sov jenta mi litt tungt i magen under en UL, og da 'sjokket' de henne lett med et lite elektrisk stoet, tror jeg det var. Jeg mener ikke ast du skal gjoere det, men du kan sikkert dytte litt borti.

Om ingenting annet av det over heller funker saa ringer du sykehuset. Men alt er sikkert fint.

Anonymous poster hash: aee28...099
Skrevet

Nå kjenner jeg han bevege seg, ikke spark osv, men helt tydelig bevegelse :)))). Tusen takk for alle tips!

Skrevet

Så godt. Husker panikken selv, når det var stille :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...