Gå til innhold

Trenger hjelp. Ang Iphone..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en brukt Iphone som "hustelefon" og for bruk til barnet om det skulle være noe spesielt. Nå skulle den testes ut og et bilde skulle sendes til farmor, men får ikke sendt bilde. Noen som har tips til noe vi må gjøre for å få det sendt? Mobildata er slått på, den er også koblet til trådløst nett og det er penger på kortet. Altså det er ringkontant på telefon.



Anonymous poster hash: 67927...985
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innstillinger-meldinger-send som sms.

Den må være på.

 

Anonymous poster hash: 20630...5ca

Skrevet

Innstillinger-meldinger-send som sms.

Den må være på.

 

Anonymous poster hash: 20630...5ca

Stønn. Mente MMS da. Ammetåka...

 

Anonymous poster hash: 20630...5ca

Skrevet

 

Innstillinger-meldinger-send som sms.

Den må være på.

 

Anonymous poster hash: 20630...5ca

Stønn. Mente MMS da. Ammetåka...

 

Anonymous poster hash: 20630...5ca

 

Takk. den var ikke på. MEN- får fremdeles ikke sendt bildet;/

 

Anonymous poster hash: 67927...985

Skrevet

Du har på 3G også?

 

Anonymous poster hash: 20630...5ca

Skrevet

Sjekk hva som står på APN. Det finner du under innstillinger- Mobilnett-mobildatanettverk-apn. Det skal stå leverandørnavnet på mobiltulbyderen din feks Telenor etc. Hos meg som har ventelo står det mms.ventelo.no .

Skrevet

Man må ofte sette spesifikke innstillinger fra leverandøren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...