Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Har kjøpt en brukt Iphone som "hustelefon" og for bruk til barnet om det skulle være noe spesielt. Nå skulle den testes ut og et bilde skulle sendes til farmor, men får ikke sendt bilde. Noen som har tips til noe vi må gjøre for å få det sendt? Mobildata er slått på, den er også koblet til trådløst nett og det er penger på kortet. Altså det er ringkontant på telefon. Anonymous poster hash: 67927...985
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Innstillinger-meldinger-send som sms. Den må være på. Anonymous poster hash: 20630...5ca
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Innstillinger-meldinger-send som sms. Den må være på. Anonymous poster hash: 20630...5ca Stønn. Mente MMS da. Ammetåka... Anonymous poster hash: 20630...5ca
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Innstillinger-meldinger-send som sms. Den må være på. Anonymous poster hash: 20630...5ca Stønn. Mente MMS da. Ammetåka... Anonymous poster hash: 20630...5ca Takk. den var ikke på. MEN- får fremdeles ikke sendt bildet;/ Anonymous poster hash: 67927...985
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Du har på 3G også? Anonymous poster hash: 20630...5ca
Snuppa09 Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Sjekk hva som står på APN. Det finner du under innstillinger- Mobilnett-mobildatanettverk-apn. Det skal stå leverandørnavnet på mobiltulbyderen din feks Telenor etc. Hos meg som har ventelo står det mms.ventelo.no .
Helene Harepus Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Man må ofte sette spesifikke innstillinger fra leverandøren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå