Gå til innhold

Samboeren til min far er blitt splitter pine gal :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk i går en melding om at jeg var verdens mest utakknemlige datter og at de hadde brukt xxx penger på oss de senere år. Jeg er hverken utakknemlig slik hun påstår og at han har brukt penger på oss er vel ikke min feil?? Ikke ringer jeg og spørr etter penger heller og han slapp og betale bidrag etter jeg fyllte 18 år enda jeg hadde krav på det, men valgte og ikke søke om det ettersom han truet meg med både det ene og det andre.

I tillegg er han uvenn med de fleste av sine søsken og det sier vel mer om han enn meg? Jeg er venn med alle mine tanter og onkler på farsiden på fb og har et godt normalt forhold til dem alle!

Anonymous poster hash: bc99a...f36
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det du som har sagt nei til å passe din 15-år gamle lillesøster mens de har en "kjæresteferie"?

Hun synes vel du er utakknemlig da, om de stadig stiller opp for deg og du nekter gjøre det tilbake...?

Anonymous poster hash: 0218d...2b4
Skrevet

Atte hæ?

Anonymous poster hash: 2da7f...66c

Gjest Pusikatt
Skrevet

Du må jo fortelle hav som skjedde før hun sendte den meldingen. Hva dreier konflikten seg om? Kom ditt bare en melding ut av det blå?

Skrevet

Høres ut som de begge er litt skrullete.

Anonymous poster hash: b0399...af5

Skrevet

Du skriver litt rotete. 

Anonymous poster hash: 69ccb...d23
Skrevet

Kanskje faren din som har fått henne til å tro det? At han har slengt dritt, siden han før har truet deg.

Anonymous poster hash: 3c819...4d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...