Iiiiik Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Telefonen min leker visst med meg. En iPhone 4. Da jeg våknet i morges, var nesten alle kontaktene mine borte. Sitter igjen med 30 stk og det er på ingen måte dem jeg trenger. Noen som har noen tips om hva som kan ha skjedd?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Har hørt rykter om at Samsung-trollet har vært ute i det siste og stjeler informasjon fra iPhoner Jeg har ikke anelse hva som har skjedd. Men jeg har hatt god erfaring med å snakke med de i Telekiosken e.l., ofte unge "gutter" der som er racere i å finne ut hva som er feil og hente frem informasjon. Verdt et forsøk Håper du finner ut av det - eller hadde backup! Anonymous poster hash: abc22...950
kråkemamma Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Kan du ha endra innstillingene på kontakter? Jeg gjør mye rart i halvkoma:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Har du småbarn? Toåringen her koser seg med å ringe rundt og å sende snap mens mammaen sover Anonymous poster hash: 74168...267
Iiiiik Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2014 Har du småbarn? Toåringen her koser seg med å ringe rundt og å sende snap mens mammaen sover Anonymous poster hash: 74168...267 Har ikke så små barn. Har dessuten kode for å låse opp telefonen. Har hørt rykter om at Samsung-trollet har vært ute i det siste og stjeler informasjon fra iPhoner Jeg har ikke anelse hva som har skjedd. Men jeg har hatt god erfaring med å snakke med de i Telekiosken e.l., ofte unge "gutter" der som er racere i å finne ut hva som er feil og hente frem informasjon. Verdt et forsøk Håper du finner ut av det - eller hadde backup! Anonymous poster hash: abc22...950 Takk for tips! Får stikke innom noen sånne unge jyplinger. Eller oppdatere når jeg kommer hjem. Er dessverre en stund siden sist, men ikke en evighet... Hadde vært fint hvis jeg kunne skylde på Samsung. Eller aller helst HTC siden mannen min mener det er sååå bra
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Noe lignende hendte med min gamle iPhone 4 også. Plutselig var alle (ja, ALLE) tekstmeldingene mine borte! Fant aldri ut av hva det var som hadde hendt, og det var starten på slutten av den mobilen for å si det slik... Anonymous poster hash: cde27...133
Iiiiik Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2014 Jyplingen hos Telenor kunne ikke hjelpe meg, men det kunne jyplingen hos Humac. Så nå er alle kontaktene tilbake og alt er bare velstand. Slapp altså begravelse og sorg rett før ferien
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Jyplingen hos Telenor kunne ikke hjelpe meg, men det kunne jyplingen hos Humac. Så nå er alle kontaktene tilbake og alt er bare velstand. Slapp altså begravelse og sorg rett før ferien Så bra du fikk ordnet det Men pass deg for han HTC-mannen, har hørt rykter om at han er enda verre enn Samsung-trollet Anonymous poster hash: abc22...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå