Gå til innhold

Hjelp! Trenger mattips til sommerfest!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Barnehagen skal ha sommerfest i dag og vi må ta med et fat hver med mat. Problemet er at jeg har kun 1 time i ettermiddag å lage maten. Så det bør være noe enkelt jeg kan lage masse av.. Pizzasnurret og bakværk er utelukket, da det tar både tid og jeg er ikke så god på gjærbakst.. Er det teit å ha med slike minitoast med snøfrisk og røykalaks? Det er veldig enkelt, men er jo mer snadder.. Ikke noe som metter.. Forslag?

Ja, jeg vet jeg burde planlagt dette lenge i forveien, men denne gangen ble det ikke slil ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte ferdig kokt sommerskinke fra Gilde på butikken jeg, skar den i tynne skiver og la på et fat dekket med salatblader og pyntet med noen cherrytomater rundt. Forsvant som dugg for solen, var jo andre som hadde med seg ting som passet som tilbehør, grønne salater, eggerøre, potetsalat, loff i skiver, foccacia osv.

Anonymous poster hash: c8c4d...77b
Skrevet

Når vi har sommerfest med koldtbord i barnehagen så går det mest av roastbiff, karbonader med løk, eggerøre og spekeskinke... Du kan jo dandere roastbiff pent på et fat, med salat og løk f.eks??

Skrevet

Lefse med ruccula, snøfrisk og spekeskinke er godt.

Kyllingklubber/vinger og karbonadedeig er veldig kjapt å varme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...