Gå til innhold

Er jeg for mye hønemor ang dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bad og soverom i 2. Etasje. En rett, men ikke bratt trapp går opp til andreetasjen. Har grind nederst i trappa. Ønsker å bytte sprinkelsenga til storseng, men er redd hun står opp på natta og går ned å faller i trappa. Hun er motorisk sterk og behersker trappen, men er redd noen skal skje mens vi sover.

Gubben mener vi ikke trenger grind oppe, hva syns dere?

Anonymous poster hash: da90f...7ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun blir 3 år i august

Skrevet

Hvor gammelt er barnet da, vesentlig forskjell på en 1,5 åring og en 3,5 åring ;)

Vi flyttet ungene over i juniorseng da de var ganske nøyaktig 2 år, hadde da ingen grind. De behersket trappa godt og ingen av dem har gått i søvne...

Anonymous poster hash: 4814c...107
Skrevet

Om en grind oppe kan gi alle bedre nattesøvn og det kan forebygge eventuelle trappeskadde barn så er svaret ganske enkelt. Ja, dere burde ha grind oppe.

Anonymous poster hash: f5f44...310
Skrevet

Hvor gammelt er barnet?
Jeg ville kjøpt grind om det var 1,5 år, men ikke om barnet er 3 år :)

Anonymous poster hash: 315fc...dce
Skrevet

Hun blir 3 år i august

Da synes jeg du er for mye hønemor, mine barn har løpt opp og ned trappa uten noen som helst problemer når de har vært så store..

Anonymous poster hash: 4814c...107

Skrevet

Har Grind oppe på min som blir 3 til høsten. Så jeg skjønner deg. Trapp og trøtte barn er en dårlig kombinasjon.

Anonymous poster hash: 0f5e8...d1e

Skrevet

Vi bor også i et hus med bratt trapp opp til soverom i andre etasje og har ei jente på 2,5 som sover i vanlig seng.

Selv om hun på dagtid løper opp og ned trappa, så bruker vi grind om natta. Hun må passere trappa for å komme inn på vårt soverom, så jeg føler meg ikke helt trygg uten. Trøtte folk og bratte trapper syns jeg er en skummel kombinasjon (ekstra fordi en far av en barndomsvenn gikk i søvne, og falt ned trappa da vi gikk på barneskolen).

Anonymous poster hash: 7eff9...cdf

Gjest Antarctica
Skrevet

Har hun for vane å stå opp om natta?

Skrevet

Nå har jeg stått å sett på at femåringen her skled i øverste trappetrinn og akte nedhele trappen med hodet først, så jeg kommer til å ha grind lengsr mulig siden yngste bare er to. Yngste behersker trappen bra, og eldste går som hun vil i den og hadde nok ikke hatt den om vi ikke hadde hatt dette uhellet.

Anonymous poster hash: 26052...14c

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Flytt grinda fra bunnen av trappa til toppen. Bratte trapper og trøtte folk kan være en utrolig dårlig kombinasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...