Gå til innhold

medleverturnus - lønn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Teamleder i medleverturnus, hva slags lønn kan forventes?

 

Har du noen erfaringer med å jobbe medleverturnus, og hvordan kombinere dette med barn og familieliv?



Anonymous poster hash: 991a2...756
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sluttet for et par år siden. Av hensyn til familien. Tjente rundt 420 000,- som miljøterapeut i 3-7-4-7.

 

Medleverturnus har sine fordeler, men også sine ulemper. For meg følte jeg friuka krympet i begge ender. Først for å hvile ut etter vakt, og så for å forberede seg til ny vakt. Man er borte hver tredje helg. Går glipp av ettermiddagen med familien osv. Nå, med små barn, er jeg veldig glad for å slippe medlever:-)

 

Anonymous poster hash: f552d...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i medlever, 2-7-3-7. Stortrives med det med småbarn. Vi har ingen tidsklemme overhodet. Tjener rundt 550,000 i året, statlig og med en del ansiennitet, litt avhengig av hvor mange røddager jeg treffer.



Anonymous poster hash: 3a240...9a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Teamleder i medleverturnus, hva slags lønn kan forventes?

 

Har du noen erfaringer med å jobbe medleverturnus, og hvordan kombinere dette med barn og familieliv?

 

Anonymous poster hash: 991a2...756

 

 

Lønn som kan forventes er ut i fra ansiennitet. I Bufetat får du 2 lønnstrinn over "normal" ansiennitet som teamleder. Man tjener *fett* i en langturnus - rundt 42 timer lør/søn tillegg, 19 timer skift, og ca 50 timer natt. Samt at du får bonus for å gå det (litt over 26 000 i året).

 

Mange sliter med å fylle "fritiden" sin med noe nyttig. Men har du en hobby du kan få inn inntekt på utenom, så har du GOD tid til å dyrke den. Du er avhengig av at partneren din kan ha aleneansvaret for ungene mens du er på jobb. Hos oss er det mange forhold som har gått rett vest for å si det sånn.

 

Det verste er som regel helgene - da det tar et par dager å hente seg inn igjen. Samtidig er du på jobb kun 7 døgn i måneden, og har ei utrolig god lønn, så har du muligheten og hjemmesituasjonen ikke er noe problem, så bør du slå til  :)

 

Anonymous poster hash: e4585...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Teamleder i medleverturnus, hva slags lønn kan forventes? Har du noen erfaringer med å jobbe medleverturnus, og hvordan kombinere dette med barn og familieliv?Anonymous poster hash: 991a2...756

 

 Lønn som kan forventes er ut i fra ansiennitet. I Bufetat får du 2 lønnstrinn over "normal" ansiennitet som teamleder. Man tjener *fett* i en langturnus - rundt 42 timer lør/søn tillegg, 19 timer skift, og ca 50 timer natt. Samt at du får bonus for å gå det (litt over 26 000 i året). Mange sliter med å fylle "fritiden" sin med noe nyttig. Men har du en hobby du kan få inn inntekt på utenom, så har du GOD tid til å dyrke den. Du er avhengig av at partneren din kan ha aleneansvaret for ungene mens du er på jobb. Hos oss er det mange forhold som har gått rett vest for å si det sånn. Det verste er som regel helgene - da det tar et par dager å hente seg inn igjen. Samtidig er du på jobb kun 7 døgn i måneden, og har ei utrolig god lønn, så har du muligheten og hjemmesituasjonen ikke er noe problem, så bør du slå til  :)Anonymous poster hash: e4585...9a1

 

Takker for utfyllende svar!

Er 3/7og 4/7 - 10 døgn i måneden.

 

Har full ansiennitet. Hva har du i årslønn da?

 

Anonymous poster hash: 991a2...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...