Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 http://www.nrk.no/nordnytt/tiltalt-for-drapstrusler-1.11781031 Det nytter å anmelde. Selv om strafferammen er lav er drapstrusler noe som tas alvorlig. Ikke la være å anmelde, ta vare på alt av sms og ring politiet hver gang dere blir oppsøkt slik at alt blir registrert. Er så mange som skriver om at de blir forfulgt, får trakasserende sms og mail osv. Ikke godta det, gjør noe med det. Anonymous poster hash: 64ff4...67b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå