Gå til innhold

Dere med psykotiske/sprø ekser/menn..


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nrk.no/nordnytt/tiltalt-for-drapstrusler-1.11781031

 

Det nytter å anmelde. Selv om strafferammen er lav er drapstrusler noe som tas alvorlig.

 

Ikke la være å anmelde, ta vare på alt av sms og ring politiet hver gang dere blir oppsøkt slik at alt blir registrert. 

 

Er så mange som skriver om at de blir forfulgt, får trakasserende sms og mail osv. Ikke godta det, gjør noe med det.



Anonymous poster hash: 64ff4...67b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...