Gå til innhold

Reise til USA i uke 30??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og jeg skal etter planen feire jul i USA med hele familien. En tur vi har gledet oss veldig til.

Er det helt galskap å vurdere å reise i uke 30?

For risikabelt? Eller?

Hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: b19a9...868
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i USA i uke 26/27. Litt slitsomt med flyreisen, men ellers storkoste jeg meg. Jeg ville ha reist, USA er jo ikke noe U-land innen helse, akkurat. Bare sørg for å ha kontroll på reiseforsikring. Og selvsagt: Konferer med legen din før du drar. Dermed bør du ha billetter som kan kanselleres.

Anonymous poster hash: 575b3...c43
Skrevet

Jeg var i USA i uke 26/27. Litt slitsomt med flyreisen, men ellers storkoste jeg meg. Jeg ville ha reist, USA er jo ikke noe U-land innen helse, akkurat. Bare sørg for å ha kontroll på reiseforsikring. Og selvsagt: Konferer med legen din før du drar. Dermed bør du ha billetter som kan kanselleres.

Det jeg frykter mest er vel at noe skjer i luften underveis til USA eller hjem. Det er jo en lang flyreise.

Jeg vet ikke hvor stor sjansen er for det?

Får høre med en lege eller jordmor!

Godt at du koste deg da :) 

Skrevet

Det jeg frykter mest er vel at noe skjer i luften underveis til USA eller hjem. Det er jo en lang flyreise.

Jeg vet ikke hvor stor sjansen er for det?

Får høre med en lege eller jordmor!

Godt at du koste deg da :)

Dette var HI

Skrevet

Så lenge du er i fin form er det nok ingen problem:) jeg gikk sprøyter med blodfortynnende til flyturen for sikkerhets skyld. Men så lenge legen ikke mener det er noen spesiell risiko er det nok bare å dra:)

Anonymous poster hash: a5d94...f6e

Skrevet

Sjekk i hvertfal med flyselskapene at de vil la deg fly hjem igjen, at reiseforsikkringen din er gyldig for ting som har med fødsler å gjøre og at legen mener blodrtrykk ol er såpass bra at du kan sitte så lenge på flyet uten for stor fare for blodpropp.

Anonymous poster hash: 7e4b3...7c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...