Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Jeg reiser veldig sjeldent og er derfor ikke helt oppdatert på alle regler og sånt med tanke på å fly, men jeg husker noe fra sist som var 2 år siden. Da var det sånn at vi ikke fikk ha med oss flasker med vann f.eks. gjennom kontrollen. Nå er det sånn at jeg brekker meg av smaken på vannet de har på flaskene de serverer på flyet, og jeg er av den typen som blir fort tørst og drikker mye, og jeg liker ikke juice, brus osv. Jeg drikker bare vann. Sist flytur ble derfor et mareritt for meg fordi jeg var kjempetørst, men fikk ikke ned vannet jeg kjøpte på flyet. Er det fortsatt samme regler? Eller går det an å ta med seg en flaske med vann inn på flyet? Anonymous poster hash: caefd...89e
PrinsesseHengepupp Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Vann er ikke lov nei. Med mindre du har det i beholdere på 1 dl eller mindre. Men du and bare kjøpe vann innafor sikkerhetskontrollen på flyplassen.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Samme regler som før. Brekker du deg av Imsdal?? Anonymous poster hash: 40e1d...18d
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Du kan kjøpe akkurat det vannet du vil ha etter at du har vært gjennom sikkerhetskontrollen. De har kiosker osv. Hvis du ikke liker imsdal/farris og standard kjøpevann har du et problem ja. Du får kjøpe noe vann, helle det ut i en vask og be noen fylle opp flaska med springvann. Anonymous poster hash: ce27c...5b5
Love my kidz Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Regelen er fortsatt sånn at du ikke får med deg medbragt vann gjennom sikkerhetskontrollen. Men du kan fint kjøpe deg vann i kiosken før du går til gaten. Hvis kjøpevann er problem så kan du alternativt ta med deg en TOM flaske gjennom kontrollen og fylle på kranvann på do.
Superdolly Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Du kan ike ta med vannflaske gjennom sikkerhetskontrollen, reglene ang væske gjelder fortsatt. Men det er ingenting i veien for å kjøpe vann etter at du har passert sikkerherskontrollen og ta med det.
Gjest Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Kan du ikke kjøpe etter sikkerhetskontrollen da? Både Imsdal og annet godt av drikke der
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Ahh... Det løser mye for meg! Takk Da skal jeg hamstre inn vann etter sikkerhetskontrollen. Jeg drikker kjøpevann, men det er noe med akkurat det vannet de har på flyet. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men det smaker annerledes enn annet kjøpevann. Litt vanskelig å forklare, men mannen min var enig med meg at det smakte annerledes selv om han ikke ble kvalm av det. Kjøpte både på veien til og fra sist gang, og ikke noe forskjell. Da vi kom fram sist, sammenliknet jeg vannet fra flyet med vann vi kjøpte på de lokale butikkene, og det på flyet smakte helt grusomt i forhold. Samme med det hjemme. Hehe, jeg er sikkert bare veldig rar, men det er noe merkelig med flyvann! HI Anonymous poster hash: caefd...89e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 Ahh... Det løser mye for meg! Takk Da skal jeg hamstre inn vann etter sikkerhetskontrollen. Jeg drikker kjøpevann, men det er noe med akkurat det vannet de har på flyet. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men det smaker annerledes enn annet kjøpevann. Litt vanskelig å forklare, men mannen min var enig med meg at det smakte annerledes selv om han ikke ble kvalm av det. Kjøpte både på veien til og fra sist gang, og ikke noe forskjell. Da vi kom fram sist, sammenliknet jeg vannet fra flyet med vann vi kjøpte på de lokale butikkene, og det på flyet smakte helt grusomt i forhold. Samme med det hjemme. Hehe, jeg er sikkert bare veldig rar, men det er noe merkelig med flyvann! HI Anonymous poster hash: caefd...89e Du minner om den lille jenta fra filmen "Signs" Hun skal ha vann hele tiden, men alt vannet smaker feil. Og er giftig, eller har bakterier, eller noe annet Anonymous poster hash: fb497...711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå