Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Tenker å ta med litt av hvert på ferie.. Til jente, hvis det har noe å si. Anonymous poster hash: 627d4...e7d
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Spill? Tenker du til iPad? Da kan jeg foreslå noen spill som min datter på 4 år liker: - Pearly (perlespill) - Mummitrollet (norsk spill hvor du skal finne ulike ting som er gjemt i bildet) - Draw (fargelegging) - Gøy på bondegården (ulike oppgaver på en bondegård) - Let & Finn (Tingelingspill hvor du også skal finne ulike ting gjemt i bildet) Og så liker hun lydbøkene om Malvin og lydbøkene om Lillesøster. Anonymous poster hash: 27756...186
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Sosiale brettspill, som for øvrig er mye mer lærerikt enn spill til iPad ol. - junior alias - Ludo - den forsvunne diamant - villkatten - hakkebakkeskogen spillet Anonymous poster hash: 1e09d...e55
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Sosiale brettspill, som for øvrig er mye mer lærerikt enn spill til iPad ol. - junior alias - Ludo - den forsvunne diamant - villkatten - hakkebakkeskogen spillet Anonymous poster hash: 1e09d...e55 Den er jeg enig i Jeg tenkte på spill til bilturen eller flytur. Vet ikke het hvorfor jeg trakk den konklusjonen at det var det HI var ute etter #2 Anonymous poster hash: 27756...186
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Jeg tenkte på brettspill, ja. Forsvunne diamant vet jeg de spiller i barnehagen med suksess. Hva med aktivitetsbøker o.l da? Noen tips? Takker for svar! Anonymous poster hash: 627d4...e7d
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Ta deg en tur på lekebutikken, ang aktivitetshefte. Her jeg bor har jeg ikke funnet så mye som passer min 4 åring, men noen bøker med klistremerker og litt fargelegging er jo gøy... Anonymous poster hash: 1e09d...e55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå