Gå til innhold

Emiliam Oleander

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja eller nei?

Anonymous poster hash: 0415b...20b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Kanskje fælt å si, men jeg får ADHD assosiasjoner til et slikt navn….

Anonymous poster hash: 5d5e4...daa
Skrevet

Nei.

Virket litt tungt å uttale.

Skrevet

Haha... Er det en spøk? Hvorfor ikke bare kalle han Emiliam Leander som er den "riktige" versjonen. Skjønner ikke hvorfor en alltid skal jokke til navn hele tiden..

Anonymous poster hash: 10cba...5eb

Skrevet

Haha... Er det en spøk? Hvorfor ikke bare kalle han Emiliam Leander som er den "riktige" versjonen. Skjønner ikke hvorfor en alltid skal jokke til navn hele tiden..Anonymous poster hash: 10cba...5eb

Mente seff EmiliaN

Anonymous poster hash: 10cba...5eb

Skrevet

Ha ha...

"Kvisus støggiam? Ja eller nei?"

Er så drittlei disse fjolletrådene der man kommer opp med de mest tullete navnene man kan tenke seg, bare for å få folk til å protestere. Noen har virkelig ekstremt lite å gjøre!

Anonymous poster hash: 5f9ba...b70
Skrevet

Hærregud så fæle dere er. Har dere noen gang tenkt på at det faktisk er noen som har kalt barnet sitt noe slikt. Tenk hvor fælt det må være å lese både for foreldrene nå og ikke minst for barna når de er store nok til å google navnet sitt. Skjerp dere!!

Anonymous poster hash: 115ea...805
Skrevet

Hehe, jeg så det var lagt ut på fb at et barn med dette navnet var født og tenkte umiddelbart "dette navnet hadde vært mat for dibberne" - gikk inn her og hva ser jeg? ;) *popcorn til frokost*

Jeg stemmer for neeeeeeeei!!!

Anonymous poster hash: 1e395...d8b

Skrevet

Neeeeeeei!

Anonymous poster hash: 1fd38...599

Skrevet

Emiliam? Hvorfor en M på slutten?

Oleander?

Nei frytktelig. Helt fryktelig!

Anonymous poster hash: 1d902...55a
Skrevet

Nei! Altfor tungvindt. Tungen slår krøll.. Tenk at denne gutten kanskje får eller har søsken, og når man skal rope inn alle, så lir det bare krøll! Både Emiliam og Oleander er fine navn hver for seg.

Anonymous poster hash: 73a3d...18b
Skrevet

Dere må ha like lite å gjøre som meg jo... men virkelig å bruke tiden sin på å rakke ned på andres navn, spesielt når det faktisk er noen som akkurat har kalt barnet sitt dette. Hva gjør det vel for dere hva andre heter? Mitt syn på dette er at folk som ikke liker slike type navn, men mer vanlige tradisjonelle gjør dette fordi de er redde for å skille seg ut og har lavt selvbilde og dermed må finne noen de kan rakke ned på. For hvorfor egentlig bry seg???

Anonymous poster hash: 115ea...805
Skrevet

Gresselige navn, begge to.

Anonymous poster hash: 6df58...2c5
Skrevet

Kronglete!

Anonymous poster hash: c1d1b...43b

Skrevet

Haha. Seriøst. Navnet er absurd dårlig.

Anonymous poster hash: d6739...56a

Skrevet

White trash? Ung enslig mor med bleika hår?

Anonymous poster hash: 6a704...ab5

Skrevet

Uff!

Synes jeg ser han som 17-åring, løpende over fotballbanen med ballen, også roper noen tvers over banen for å få han til å sentre... Tror du de kommer lit å rope "EEEEEMIIIIILIIIAM OOOLEEEANDEEEER!"?

Han kommer garantert til å få et raskt og enkelt klengenavn, og den dagen han står der som barsk 19-20 åring kommer han aldri til å presentere seg med sitt egentlige suppesøte englenavn, han kommer til å kalle seg selv for klengenavnet han har fått av kompisene...

Anonymous poster hash: 027e9...a8b
Skrevet

Not my cup of tea...

Skrevet

Nei takk! Finnes ikke pent

Anonymous poster hash: 914eb...7d7

Skrevet

Blir nok et nei herfra også. Emilian høres mye bedre ut enn Emiliam med m på slutten. Kun Emilian kan faktisk funke for min del og det er mange barn som har den type navn i dag. Legger du til Oleander så blir det rett og slett litt for mye. Kan tilføye at jeg ikke er en av de som synes det er såå fint med trauste, kjedelige navn alla Ole, Per, Trygve, Ivar osv., men denne kombinasjonen var litt i overkant altså :P

Skrevet

Nei, høres ut som et skikkelig hjemmesnekra og lite pent tullenavn.

Skrevet

hadde jeg møtt en som het hadde jeg ikke kunnet stoppe å flire.

Anonymous poster hash: 6d6c8...8df
Skrevet

Ja helt fint det om du liker det.

Skrevet

Gratulerer Hi, du kan herved tildele deg selv tittelen mobber.

Anonymous poster hash: ceaa0...7cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...