Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Jeg vet ikke helt, men noen blir best om aa ta paa et bind og se om det auger opp noe. Da jeg mistenkte det ble jeg undersoekt, og husker ikke noe snakke om bind. Veldig ofte er det en liten urinlekkasje pga. press mot urinblaera grunnet den store livmora. Ta det uansett paa alvor. Faa det sjekket. Anonymous poster hash: 8cc70...620
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 "..dukker opp noe"- beklager autokorrekten. Anonymous poster hash: 8cc70...620
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Da de sjekket meg, var det med en ph strips oppi der...ikke noe vondt. Anonymous poster hash: 39cfa...992
Monica Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Jeg tok på meg bind rett etter vannet gikk, dro inn på sykehuset og de testet bindet.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 På sykehuset har de en strips som de sjekker med, jordmor lukter det også ganske fort fordi fostervannet har en litt spesiell lukt. Om du mistenker at det lekker fostervann hjemme kan du sjekke med en sort truse. Er det tyndflytende utflod blir det hvitt når det tørker i trusa, er det fostervann eller urin blir trusa sort igjen når det fuktige tørker. Anonymous poster hash: 462c5...808
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Her ble det tatt en såkalt "prom" test. Der stikker de en q-tips litt oppi skjeden og lar den ligge der en liten stund, tar den ut og heller noe væske over. Om den er rosa eller noe så er det fostervann.. Anonymous poster hash: a4ab9...0f0
Altiboks Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Her ble det tatt en såkalt "prom" test.Der stikker de en q-tips litt oppi skjeden og lar den ligge der en liten stund, tar den ut og heller noe væske over. Om den er rosa eller noe så er det fostervann.. Anonymous poster hash: a4ab9...0f0 Samme gjorde de her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå