Gå til innhold

Kjekkas på jobben!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt i ny jobb hvor det er mange mennesker fra ulike land, og det er en polsk mann der som flørter så med meg! Verste er at jeg også syns han er skikkelig deilig for å si det rett ut, men han er sikkert 10-15 år eldre enn meg. Jeg er 25 og han kan godt være 35-40! Jeg har gjort det klart for alle på jobben at jeg har samboer og er lykkelig med han og forholdet vårt, kan likevel ikke noe for at jeg flørter/tuller litt tilbake! Syns dere det er galt? Jeg tenker at det er greit så lenge jeg gjør det klart at jeg kun er interessert i vennskapelig flørting/tulling og sier tydelig i fra om jeg syns han går for langt! Flere som har opplevd å bli litt tiltrukket av noen på jobb? Kjenner at jeg har et ekstra godt øye til han, selv om jeg aldri ville byttet bort samboeren min! Hadde jeg vært singel derimot...

Anonymous poster hash: 04a8e...0bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg en flørtende/tullete person så jeg ville ikke sett noe feil i det :) Sånn er jeg med venner og ukjente.

Hva andre tenker er jo en annen sak.

Har selv en kjekkas på jobb. Vi er begge lykkelige på vær vår kant, men vi har en flørtende tone og vi har det artig på jobben.

Nå er dette greit for samboer for han er helt lik meg på det området ;) Så spørsmålet er: hadde din samboer tolerert det?

Anonymous poster hash: c75c8...26f

Skrevet

Du leker med ilden....

Jeg ser det som utroskap å flørte med andre....

Anonymous poster hash: 8954a...db8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...