Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Blir det kjølig på kvelden? Alltid dratt til syden juni/ juli før.. Anonymous poster hash: dfaf7...95c
humlemamma Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Vi var på Mallorca i slutten av september, det gikk helt fint Brukte cardigans på kvelden, for det var litt kjølig da, men ikke slik at man frøs. Vannet var kanskje litt for kaldt for min smak, men vi var jo der en måned senere enn deg da.
Appelsinpiken Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Vi var også på mallorca i midten av september, og der var super temperatur. En og annen kveld jeg tok på meg en tynn genser bare
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Synes selv det er mye deiligere der da. Det er vel en grunn til at de som bor der selv holder ferie på det tidspunktet. Deilige temperaturer om dagen og svalt om kvelden/natten. Anonymous poster hash: 06199...8cb
LeTwinsA Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Var på alcudia i begynnelsen av oktober i fjor. Litt kaldt på morgen/kveld. ca 25 midt på dagen. Regner med i slutten av aug burde gå bra. men ville styrt unna etter midten av sept.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Takk for svar😊 Anonymous poster hash: dfaf7...95c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå