Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Det er en mann jeg har gjort der slutt med. Dette er over to mnd siden. Han ringer og sms'er nesten konstant (har blitt veldig intenst denne uken), kan få 20 sms i timen, 50 ubesvarte anrop.. Han var veldig hyggelig da vi var sammen, og opptrer fortsatt hyggelig. Har aldri vært aggressiv uansett hvor sint jeg har blitt. Innholdet i sms'ene er oftest om vi kan være venner, om vi kan treffes, om vi kan prøve igjen. Jeg har gitt klar beskjed om at jeg ikke vil ha noen form for kontakt, og svarer sjeldent på anrop og sms. Han har dukket opp på døren 3 ganger hvor jeg kun åpnet den første for å si at jeg ikke vil ha kontakt. De andre gangene har han ringt på i timesvis om gangen. Hva tenker dere, bør jeg være redd eller irritert? Siden han aldri har lagt en hånd på meg, eller vist tegn til sinne, så er jeg mest bare sint og irritert, men dere som er gode "type person"-kjennere, bør jeg være redd og kontakte politi for beskyttelse? Anonymous poster hash: 10710...4de
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Jeg vet ikke, men kanskje du kan google 'stalkers'? For det er jo det han er? Anonymous poster hash: 324b8...0e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå