Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Han er helt grenseløs (6 år).. kommer til alle tider, nesten hver dag.. han løper rundt på egen hånd og fpreldrene har ingen kontroll på hvor han er. Han bor et stykke unna.. han sparker, slår, hyler at han hater meg hvis jeg forsøker å snakke til han, og generelt denger løs på alt mulig.. ikke så lett å spille på foreldrene heller.. de virker slitne.. problemet er jo at min sønn gjerne vil leke med han, men jeg merker det godt på han i perioder der de har vært mye sammen. Da prøver min gitt seg, raser, hyler, sutrer, gjør dårlige valg.. jeg kan tilogmed høre på stemmen og måten å prate på at han påvirkes av - eller kopierer denne gutten.. plutselig kan han begynne p pillr seg i nesen og spise buser osv.. jeg blir helt gæren inni meg.. gutten min er egentlig en god gutt men blir så usympatisk etter å ha vært sammen med kompisen sin.. jeg kan jo ikke nekte han å komme heller.. Anonymous poster hash: 3bb7f...3f5
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Du kan faktisk begrense leke tiden jo.. Feks 1 dag i uken eller noe.. Anonymous poster hash: 30a4c...070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå