Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Din mening? Anonymous poster hash: 61611...785
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Trenger heldigvis ikke kjøpe klær som er til feite folk! Anonymous poster hash: d7ed5...4f6
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har vært innom og kjøpt noen skjerf og smykker! Ser ut som det er mye fint i store størrelser, men bruker 38-40 så aldri kjøpt klær der! Anonymous poster hash: b0aef...ce0
Line-mamma til to herlige Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Trenger heldigvis ikke kjøpe klær som er til feite folk! Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: d7ed5abbb2ba602588478f0c1f7f54f6] d7ed5...4f6 [/acronym] Altså??? Virkelig?? Syns det er en fin butikk:-) god service og fine fine folk som jobber der:-):-)
Øyne som ser!! Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Trenger heldigvis ikke kjøpe klær som er til feite folk! Anonymous poster hash: d7ed5...4f6 Heller feit, enn tjukk i hodet som du er. Stakkars barna dine som har deg til mor. Usj...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Fin butikk, god service. Anonymous poster hash: edd32...c59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå