Gå til innhold

Zizzi nordbyen Larvik.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Din mening?

 

Anonymous poster hash: 61611...785

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger heldigvis ikke kjøpe klær som er til feite folk!

 

Anonymous poster hash: d7ed5...4f6

Skrevet

Jeg har vært innom og kjøpt noen skjerf og smykker! Ser ut som det er mye fint i store størrelser, men bruker 38-40 så aldri kjøpt klær der!

 

Anonymous poster hash: b0aef...ce0

Skrevet

Trenger heldigvis ikke kjøpe klær som er til feite folk!

 

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash:

d7ed5abbb2ba602588478f0c1f7f54f6] d7ed5...4f6 [/acronym]

 

Altså??? Virkelig??

Syns det er en fin butikk:-) god service og fine fine folk som jobber der:-):-)

Skrevet

Trenger heldigvis ikke kjøpe klær som er til feite folk!

 

Anonymous poster hash: d7ed5...4f6

Heller feit, enn tjukk i hodet som du er. Stakkars barna dine som har deg til mor. Usj...
Skrevet

Fin butikk, god service.



Anonymous poster hash: edd32...c59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...