Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Hva er positivt og hva er negativt med Kemer, Tyrkia? Anonymous poster hash: ccc7a...fae
overlord Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Det er altfor varmt i høysesongen og man får ikke gå i fred noen steder.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Liten, hyggelig og oversiktlig by. Jeg reiste som ungdom dertil, ville nok ikke gjort det igjen, men kunne fint reist dit med barn f.eks. Det jeg husker et at der er en hovedgate/handlegate, ikke så langt fra der hotellene ligger på rekke å rad. Strendene ligger på nedsiden, også er der en gate med litt av hvert i. Er noen år siden dette da. Følte der var mer å se, og oppleve i Alanya. Anonymous poster hash: 1ffd8...79c
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Det er altfor varmt i høysesongen og man får ikke gå i fred noen steder. Skal dit i oktober (høstferien). HI Anonymous poster hash: ccc7a...fae
overlord Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 I oktober er nok temperaturen fin :-) Men jeg har aldri vært et sted mef så innpåslitne og ufine selgere og andre (inkludert Kairo). Ble forsøkt lurt flere steder (selger slo inn høyere beløp enn avtalt når man skulle betale med vida). Ved klage på maten kom samme kjøttstykket ut igjen, bare gjort "ukjennelig". Nei, dit reiser jdg aldri igjen.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 I oktober er nok temperaturen fin :-) Men jeg har aldri vært et sted mef så innpåslitne og ufine selgere og andre (inkludert Kairo). Ble forsøkt lurt flere steder (selger slo inn høyere beløp enn avtalt når man skulle betale med vida). Ved klage på maten kom samme kjøttstykket ut igjen, bare gjort "ukjennelig". Nei, dit reiser jdg aldri igjen. Reisefølget mitt er bl.a. en mann som er ca 2 meter høy og han ser utrolig sterk ut. Han gir seg uansett ikke før han får det som han vil... Jeg ville ikke dratt dit som alene voksen med barn, nei, men som del av et større reisefølge, med flere "voksne" (parentes fordi vi er både voksne og store), så håper jeg det går greit. ;-) Men takk for tips! HI Anonymous poster hash: ccc7a...fae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå