Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Jeg er fæl. Hormonell sikkert, men fæl. Jeg hakker på han hele tiden. Han roter innmari, men jeg kan prøve å overse det noen ganger. Han sitter myyye på tlf og data, men jeg kan la være og kommentere det. Han er litt grådig i forhold til penger, men mest fornuftig, likevel maser jeg om oppussing! Jeg hakker på han mye, er mye sur og grinete. Ikke har vi hatt noe særlig sex på lenge grunnet graviditet og slikt, men han er veldig forståelsesfull og presser ikke. Han er kjekk, verdens snilleste og den beste faren til mine barn! Jeg MÅÅ skjerpe meg! Synes synd på han som lever med meg, en sur halvfeit dame med dvask kropp! Jeg trenger tips! Seriøse tips!hvordan bli bedre? Anonymous poster hash: 409e6...83d
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Dytter opp.. Anonymous poster hash: 409e6...83d
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Du burde jo snakke med han, og forklare dette. Hvis det av en eller annen grunn er vanskelig, kan du prøve å sette konkrete mål dag for dag. Fortelle at du er glad for at du har han, gi en god klem, kjøpe en liten oppmerksomhet, si at du elsker han osv. Det kan være vanskelig å være sånn hele tiden, det vet jeg, men litt hver dag klarer man. Da får begge det bedre. Han blir ikke bare hakket på, og du får ikke like dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: b2e2f...438
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Jeg kjenner meg dessverre litt igjen fra mine svangerskap. Jeg var en sur kone som irriterte meg over alt, til og med at jeg hørte han puste. Måtte bare si det som det var, jeg var hormonell og fæl. Oppfordret han til å ta en guttekveld, og prøvde å vise at jeg fortsatt satte pris på han. For han gjorde utrolig mye tross alt. Det går greit nå, men er taknemmelig for at han holdt ut:) Anonymous poster hash: 77639...d67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå