Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Klarer ikke bestemme meg for hvem jeg liker best. Er i utgangspunktet ute etter erfaringer med sportsdelen, da vi er ferdige med bag (for denne gang). Vil ha en vogn med full liggestilling, vendt mot meg og helst lufthjul. Har noen erfaringer? Jeg heller litt mot Edge pga lufthjul og at bagen er større når vi skal bruke den til nestemann. Ikke lett dette her... Håper på svar fra erfarne mammaer Anonymous poster hash: ed536...450
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Jeg hadde city cross og var veldig fornøyd med den. Lett. En får forskjellige hjul på den også, fikk i allefall det før. Jeg valgte ikke de med luft. Bagen virker liten, men vi brukte den frem til vår var 9 mnd. Det jeg ble mest overrasket over, men det gikk fort over var at sittedelen var lav. Ikke størrelsen, men på vogna. Men da tenkte, jeg bare at det varvikke så langt å falle ned. Angrer ikke på kjøpt. Og det er en vogn jeg ville kjøpt om igjen. Anonymous poster hash: 8f274...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå